Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@12:45:03 GMT

حکم حبس و شلاق کارگران آذرآب تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۸۴۱۳

صراط:

حجت الاسلام « عبدالمهدی موسوی» چهارشنبه شب در خصوص انتشار برخی خبرها در رسانه‌ها مبنی بر حکم اجرایی برای ۴۲ کارگر شرکت آذرآب اراک افزود: تا این لحظه حتی یک روز حبس و یک ریال جزای نقدی اجرایی در پرونده کارگران آذرآب اراک صادر نشده و خبری که در فضای مجازی منتشر شده، کذب است.

به گزارش ایرنا وی اعلام کرد: اخبار موثق بدون شک از مجاری رسانه‌های رسمی و منابع معتبر خبری به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص اتهام یکی از مدیران استان مرکزی نیز افزود: سوالاتی از سوی دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان مرکزی نسبت به فعالیت و عملکرد شرکت شهرک‌های این استان طرح شده که مدیرعامل این نهاد برای پاسخ به برخی سوالات به دستگاه قضایی دعوت شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ اتهامی از سوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اثبات نشده و نتیجه تحقیقات این مهم ظرف سه یا چهار روز آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان ممکن است ظرف چند روز آینده به محل کار خود بازگردد و از این رو شایعه‌پراکنی و انعکاس اخبار نادرست، اخلاقی نبوده و انتظار می‌رود رسانه ها و افکار عمومی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم می‌تواند نحوه فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی را مورد ارزیابی قرار دهد، بنابراین احضار یا دعوت افراد به دستگاه قضایی به معنای اتهام و یا ارتکاب قطعی جرم نیست و نیاز به تکمیل تحقیقات دارد.
۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارگران آذرآب دادگستری استان مرکزی شرکت آذرآب اراک صراط استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا