Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:49:40 GMT

امنیت منابع آبی از مسائل کلیدی قشم است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۸۶۷۱

امنیت منابع آبی از مسائل کلیدی قشم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مساله امنیت در حوزه منابع آب از مسائل کلیدی جزیره و اولویت‌های منطقه آزاد قشم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی روز چهارشنبه در دیدار با هیات مدیره شرکت آب و برق و تأسیسات قشم، اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا، عملکرد حوزه آب در شهر قشم به بهتربن نحو مدیریت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همدلی و هماهنگی موجود در این مجموعه، از مهمترین موضوعاتی است که در کلام و رفتار مجموعه به خوبی قابل مشاهده بوده و تأثیرات مثبت زیادی در عملکرد آن دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف و برخی کمبودها، شاهد هستیم که این مجموعه به نحوه احسن کارهای خود را اجرایی کرده و در جلب رضایت شهروندان موفق بوده است.

مؤمنی ادامه داد: مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این ماموریت را برای خود قائل است که با تامین زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف و با هماهنگی بیشتر با مجموعه‌ها در مسیر توسعه پایدار این منطقه حرکت کند.

وی اضافه کرد: هر چند طی سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های مطلوبی هستیم، اما هنوز راه زیادی برای تکمیل ماموریت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم این منطقه باقی مانده که باید طی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروزه کشورهایی در حوزه امنیت عملکرد موفقی دارند که توانسته‌اند امنیت پنهان را ایجاد کند و لزوم اهمیت به امنیت منابع آبی شهر قشم برای ما از اولویت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های خاص جزیره قشم، موضوع برقراری امنیت در حوزه‌های مرتبط با منابع آبی یکی از مسائل بسیار مهم و کلیدی در این منطقه به شمار می‌رود.

خدمت‌رسانی موفق شرکت آب و برق و تأسیسات در بحران کرونا

مدیر آب و برق و تأسیاست قشم نیز در این نشست گفت: با وجود همه مشکلات و سختی‌های موجود، خدمات‌دهی به بهترین شکل در ایام کرونا انجام شده است.

فرامرز مؤمنی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تولید آب ژاول با هدف تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن محیط‌ها و اماکن عمومی شهر قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره قشم محسوب می شود و با اقدامات خوبی که در این زمینه انجام گرفته رضایت ساکنان شهر قشم که حوزه اصلی مأموریت این شرکت هستند تا اندازه زیادی تامین شده است.

مدیر شرکت آب و برق و تأسیسات قشم ادامه داد: تامین آب جزیره یکی از موضوعات مهم در این منطقه است که ارتباط نزدیکی با امنیت و حرکت جوامع محلی به سوی توسعه پایدار دارد.

مؤمنی خاطرنشان کرد: این مجموعه برای حل مشکل شهروندان شهر قشم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع آب آب امنیت قشم سازمان منطقه آزاد قشم آب و برق منابع آب شهر قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند