Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:04:02 GMT

۸۸۸/ شهید هادی مرادی: نگذارید خون شهدا پایمال شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۹۲۱۰

۸۸۸/ شهید هادی مرادی: نگذارید خون شهدا پایمال شود

شهید هادی مرادی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است؛ به غیر از راه حق راه دیگرى را نپذیرید و نگذارید خون شهدا پایمال شود چون که خداوند در قرآن مى فرمایند بهترین عمل مومن جهاد در راه خداوند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید هادى مرادى؛

بسم الله الرحمن الرحیم
بنام خداوند بخشنده مهربان  
ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیل الله صفا کانهم بنیان مرصوص .
البته خداوند کسانى را که در راه او همچون سدی آهنین ایستادگى می‌کنند دوست دارد.

با درود و سلام به امام بزرگوار و امید مستضعفان و محرومان جهان حضرت امام خمینى روحى فدا و با درود به روان پاک شهداى اسلام.

می‌خواهم در این آخرین لحظات زندگى چند کلامى حرف بزنم پدرم  و مادرم اگرچه از خانه رفته‌ام و باید به شما کمک می‌کردم و بارى را از دوش شما برمی‌داشتم از شما می‌خواهم ناراحت نباشید زیر رفتن من به خاطر اسلام و براى رضاى خدا بوده است.

هر وقت خواستید براى من گریه کنید براى امام حسین(ع) گریه کنید چراکه این درس را امام حسین(ع) به ما آموخت به یاد مادر شهیدى گریه کن که چهار فرزندش را تقدیم اسلام کرده است، مادرم! مگر به غیر اسلام چیز دیگرى هست مگر امام حسین(ع) نمی‌دانست که فردا به شهادت می‌رسد و همه خانواده‌اش اسیر می‌شوند، او می‌دانست اما یارى کردن اسلام از همه اینها مهمتر بود.

مادرم فقط توصیه‌ام این است که به غیر از راه حق راه دیگرى را نپذیرید، به نماز جمعه و دعاى کمیل بروید؛ پیامم براى ملت مسلمان ایران این است که مانع فرزندانشان از آمدن به جبهه نشوند و نگذارند که خون شهدا پایمال شود چون که خداوند در قرآن مى فرمایند بهترین عمل مومن جهاد در راه خداوند است.

در آخر از پدرم و مادرم و برادرانم مهدى و محمد حلالیت می‌خواهم، از خواهرانم هم حلالیت می‌خواهم، از آشنایان و فامیل‌ها هم همینطور.... خداحافظ

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد در راه خدا مبارزه با دشمن دفاع از دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • مطهری امام
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور