Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردشیری گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و با برگزاری جلسه شورای بزرگداشت این ایام، کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان در اقدامی فرهنگی و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به همه اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت کتاب اهدا کرد.

«منصور اردشیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های این ایام توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان با برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، شب شعر، مسابقات نقاشی کودکان و نوجوانان و مسابقات قرآن از دیگر برنامه هایی است که به صورت مجازی توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان برگزار می شود.

 

اردشیری با اشاره به برگزاری جلسات شورای بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان لردگان گفت: تاکنون سه جلسه برای برنامه ریزی برنامه های دهه کرامت امسال برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان در اقدامی فرهنگی و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به همه اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت کتاب اهدا کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای کتاب دهه کرامت کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی آیت الله گلپایگانی لردگان شورای بزرگداشت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دهه کرامت با بیش از دو دهه فعالیت فرهنگی صورت گرفته، به ظرفیت خوبی برای برنامه‌های مختلف در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی عمرانی تبدیل شده است.

مدیر حرم بانوی کرامت گفت: حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نقش مهمی در مسائل فرهنگی کشور دارد و شخصیت کریمه اهل بیت علیهم السلام برای همگان الگو است.

وی افزود: جشن‌های دهه کرامت دو روز قبل تر از میلاد بانوی کرامت در حرم مطهر برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی در ایام دهه کرامت در حرم مطهر خواهیم داشت.

وی افزود: امید است با برپایی جشن‌های دهه کرامت، نشاط اجتماعی خوبی در سطح شهر قم و کشور داشته باشیم و این برنامه‌ها باید مقدمه‌ای باشد تا شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مردم بیشتر شناسانده شود.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: حرم مطهر در حوزه‌های مختلف آمادگی دارد تا برنامه‌های مردمی را در ایام دهه کرامت حمایت کند و گل آرایی ضریح و همه فضاهای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری خادمان امام رضا علیه السلام صورت می‌گیرد و زمینه برای خدمت رسانی گروه‌های مردمی و نهادهای مختلف از جمله در میدان آستانه و صحن جواد الائمه علیه السلام فراهم است تا موکب‌های بیشتری نسبت به سال قبل در این عرصه به زائران خدمات دهی داشته باشند.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اعزام سفیران کریمه در ایام دهه کرامت به نقاط مختلف گفت: سفیران کریمه علاوه بر خارج از کشور در داخل کشور نیز در قالب ۱۳۰ برنامه در نقاط مختلف برنامه خواهند داشت.

وی ابراز کرد: فضاسازی در ایام دهه کرامت نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر خواهد بود و برنامه‌های مورد نیاز زائران تدارک دیده شده تا زائران بهتر بتوانند با شخصیت بانوی کرامت آشنا شوند و زیارت با معرفتی را داشته باشند.

حجت الاسلام فلاحی افزود: حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و استان قدس رضوی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند و هر چقدر معرفی این شخصیت‌های ممتاز دین در جامعه صورت گیرد، شاهد تأثیرات فرهنگی خوبی خواهیم بود.

کد خبر 6097450

دیگر خبرها

  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان