Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی از ثبت ۷۶۶ برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در طرح ملی راهکار خبر داد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح ملی راهکار تجربه بسیار موفقی است که می تواند در بسیاری از برنامه های دیگر تکرار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: نکته مهمی که در اجرای این طرح مورد توجه است، فرمت برگزاری این طرح متناسب با شیوع کرونا است که توانسته خلا اجرای برنامه های چهره به چهره را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حضور پر رنگ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در طرح ملی راهکار، اظهارداشت: 776 برنامه توسط کانون های مساجد استان در طرح ملی راهکار ثبت شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: محتوا و موضوع برنامه های اجرایی کانون ها شامل برنامه های آموزشی نظیر؛ آموزش مجازی توصیه های پزشکی و آموزش مجازی قرآن در مقابله با کرونا و کمک های مومنانه ایستگاه همدلی، توزیع نان، توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی بین نیازمندان، ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانه و برنامه های تبلیغی و ایجاد پویش های مختلف نظیر «در خانه بمانیم» می شود.

 

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که باید در خصوص اثربخشی و موفقیت این طرح در نظر داشته باشیم این است که مداومت و استمرار در اجرای این طرح، آسیب شناسی و تقدیر از استان های موفق می تواند زمینه استقبال کانون های مساجد را در طرح های آینده فراهم کند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی راهکار ثبت برنامه طرح ملی راهکار مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است