Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی کمیسون شوراهای مجلس شورای اسلامی به افزایش افسارگسیخته قیمت برخی کالاها طی روزهای گذشته واکنش نشان داد. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در دیدار با رئیس و کادر قضایی دادگستری شهرستان ساوجبلاغ  چهارشنبه در محل دادگستری ساوجبلاغ  برگزار شد، با بیان اینکه  مشکلات مردم را شناسایی و از تریبون مجلس مطالبه گری می‌کنیم، اظهارداشت:  پیگیری مطالبات و مشکلات مردم یکی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نهایی کالاها و اقدامات آسیب‌‌رسان به سلامت در سال 99 اعلام شدگزارش| گرانی ‌تخم‌مرغ به قزوین رسید / دولت صددرصد نهاده‌های دامی را تأمین نمی‌کندگزارش|گرانی در بازار لوازم خانگی در کشور یکه‌تازی می‌کند

وی با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت،کشاورزی و گردشگری است، افزود: اگر از این ظرفیت‌ها  برای توسعه و  رونق اشتغال استفاده کنیم  شاهد گشایش در حوزه معیشت مردم  این استان هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قاچاق کالا از آفات تولید داخلی است، بیان کرد:  مجلس شورای اسلامی در حوزه قاچاق کالا و ارز باید جدی‌تر ورود کند و در این زمینه نیازمند تصمیم قانون هستیم. 
حدادی با اشاره به افزایش قیمت روزانه کالا و تبعات این افزایش قیمت در سفره  اقشار آسیب پذیر عنوان کرد: باید برای کنترل و مهار این افزایش قیمت دولت برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد. 

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم اولویت کاری خود را در راستای پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات کلان جامعه پایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: شفافیت مالی و شفافیت آرا در صورت تصویب از ایجاد رانت و  اتفاقات پشت پرده  جلوگیری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه بحث نفوذ یکی از مباحث مهمی است که دشمن انجام داده و در برخی از ادارات نیز  متاسفانه مشاهده می شود، ادامه داد:  ریاست محترم قوه قضاییه از ابتدای شروع مسئولیت مبارزه با نفوذ را آغاز کرده و اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

حدادی با بیان اینکه اصلاح ساختار قوانین نظام بانکی، نظام مالیات و قوانین موانع رشد و تولید از جمله اهداف مجلس است،تصریح کرد: در راستای تحقق جهش تولید نمایندگان در کنار سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان هستند و در این راستا قوانینی که مانع این جهش می‌شود را اصلاح می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه موتور محرک تولید زمانی حرکت می‌کند  که رشد نقدینگی به سمت تولید سرازیر شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید کار مردم را انجام بدهند و تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ با بیان اینکه تمام توان ادارات برای رفع مشکلات مردم باید به کارگیری شود، افزود: از سهل انگاری  در ادارات  نمی‌گذریم و با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی در سه استان کشور خبر داد و نسبت به افزایش مسمومیت با این نوع از قارچ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، بابک یکتاپرست با اشاره به آمار مسومیت با قارچ وحشی گفت: امسال با توجه به افزایش میزان بارش باران، رویش قارچ در طبیعیت افزایش یافته است و متاسفانه از آنجایی که اطلاعات مردم و گردشگران درباره قارچ ها کم است؛ ممکن است عده‌ای با مصرف این قارچ های وحشی، دچار مسمومیت شوند.

وی با اشاره به آمار مراجعان مسمومیت به اورژانس افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه و در واقع طی مدت حدود یک ماه، ۵۳ نفر بر اثر استفاده از قارچ وحشی، مسموم شده‌اند. درحال حاضر ۱۴ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها تحت نظر هستند. همچنین ۳۹ نفر درمان شده و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خوشبختانه این مسومیت تاکنون کشته برجای نگذاشته اما لازم است که مردم و به خصوص طبیعت‌گردان از مصرف این قارچ‌ها پرهیز کنند.

وی افزود:متاسفانه میزان مسمومیت ها، نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته بنابراین مسئله باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیشترین میزان مسمومیت‌ها با قارچ در استان‌های فارس، لرستان و کرمانشاه به ترتیب با ۱۶،۱۳ و ۱۰ نفر بوده است. 

دیگر خبرها

  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود