Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

فریدون همتی روز گذشته(چهارم تیرماه) در آیین تجلیل از برترین‌های اصناف استان هرمزگان، از تلاش‌های مجموعه خانواده ۴۱ هزار نفری اصناف این استان تشکر و قدردانی و بیان کرد: اصناف نقش بسیار مهمی در اقتصاد استان بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: در این دوران تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و همچنین شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم که بازاریان و اصناف استان با ایفای نقش انقلابی و جهادی خود اجازه نداده‌اند، بازار با کمبود کالا مواجه باشد.

همتی با اشاره به نقش مهم همه اصناف در کنترل و نظارت بر بازار، تصریح کرد: در این راستا نیز خود بازاریان اقدامات موثری در زمینه جلوگیری از گرانی در بازار داشته‌اند.

وی به همراهی و همکاری بسیار خوب اصناف در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری در واحدهای مختلف صنفی، پاساژ ها و بازارها باید همچنان تداوم داشته باشد و بازاریان می‌توانند این فرهنگ را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنند.

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم فعال تر شدن اتاق های اصناف و بازرگانی هرمزگان در راستای توسعه تجارت با کشورهای همجوار، خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی تلاش خود را برای تسهیل صادرات و واردات کالا در استان داشته‌ایم و از اتاق های اصناف و بازرگانی نیز انتظار داریم در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

همتی یادآور شد: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان‌ نیز بررسی و پیگیری رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و تولیدی را به صورت جدی با رصد و نظارت دقیق بر فعالیت ها انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح