Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛پیش از آغاز انتخابات خانه مشارکت سلامت استان ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت و خیرمقدم به اعضا و تقدیر از خدمات شایسته مسئولان سابق و فعلی مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و کارکنان و همچنین سمن‌های سلامت در راستای خدمت صادقانه به مردم خصوصاً اقشار و و بیماران نیازمند و بی بضاعت گفت: خانه مشارکت سلامت استان خوشبختانه با اینکه نوپا بوده، اما توانسته در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به جامعه تلاش‌های ارزشمندی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان اظهار کرد: در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان را شاهد هستیم، خانه مشارکت سلامت و سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و با حمایت از اقشار و بیماران ضعیف و کم درآمد؛ آنان را در این شرایط سخت یاری کنند.

او با بیان اینکه حضور و موسسات خیریه در استان منشأ خدمات بسیار ارزشمند و شایسته‌ای به جامعه هدف بوده، اظهار کرد: این موسسات خیریه ملی در استان محروم و کم‌برخوردار ایلام خدمات ماندگاری را انجام دادند که ان‌شاءالله با تلاش و جدیت مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و همراهی سمن‌های سلامت شاهد حضور هرچه بیشتر این موسسات خیریه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و خدمات و تلاش‌های ارزشمند وحید ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید و سایر اعضای این خانه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

در ادامه نیز مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با تاکید بر دستورات و آموزه‌های دینی در خصوص کمک و مساعدت اقشار ضعیف و محروم عنوان کرد:که گره گشایی و حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم در آیات و روایات و احادیث دینی و مذهبی ما بسیار مورد تأکید بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس دانشگاه به مرکز مشارکت‌های اجتماعی و خانه مشارکت سلامت استان و تقدیر از تلاش‌های صادقانه و ماندگار آقای وحید ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان ابراز امیدواری کرد که منتخبان جدید بتوانند گام‌های موثری در کنار سایر سمن‌ها برای خدمت به مردم به ویژه اقشار نیازمند بردارند.

صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات ماندگار آقای ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان اظهار کرد: که خانه مشارکت سلامت استان با اینکه نوپا بوده، اما با تلاش و اهتمام و اعضای آن، موفقیت‌های بزرگ و ماندگاری داشته که نمونه بارز آن میزبانی از خانه‌های مشارکت سلامت کشور بوده است.

همچنین احسان زاده رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه نیز در ادامه مطالبی در رابطه با ترکیب هیئت نظارت بر انتخابات خانه مشارکت سلامت و نحوه و فرآیند اعلام نامزدی کاندیدا‌ها و برگزاری انتخابات با توجه به محدودیت‌های مربوط به شیوع بیماری کرونا را برای حاضران تشریح نمود و در خاتمه سخنان خود با اشاره به نقش موثر خانه مشارکت سلامت استان در جذب کمک‌های موسسه‌های خیریه و افراد نیکوکار؛ از خدمات و زحمات ملکشاهی نژاد رئیس سابق این خانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماران نیازمند خانه مشارکت سلامت استان مشارکت های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه