Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@00:21:40 GMT

تلگرام مجهز به تماس تصویری می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۰۹۸۰

تلگرام مجهز به تماس تصویری می‌شود

رویداد۲۴ تلگرام که بدون شک یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، قابلیت و امکانات منحصر به فردی دارد که آن را از بسیاری دیگر از رقبای قدرتمند خود همچون واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر متمایز می‌کند. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن نسبت به رقبای خود دارد، عدم امکان برقراری تماس تصویری است که حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Gizchina به نظر می‌رسد که تلگرام قصد دارد در نسخه آزمایشی خود در سیستم عامل آی او اس تماس تصویری را نیز اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بدان معناست که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک تلگرام قصد دارد این قابلیت رو به نسخه رسمی و نهایی این اپلیکیشن نیز اضافه کند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به برقراری ارتباط با اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود بپردازند.

همچنین تعدادی از کاربران آیفون در توییتر نیز مدعی شدند که تماس تصویری به صورت آزمایشی در نسخه بتا تلگرام فعال سازی شده و با تغییر چند گزینه می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. در واقع کاربران آیفون برای دسترسی به این قابلیت باید نسخه تلگرام بتا ۶.۳ را از طریق TestFlight فروشگاه آنلاین اپ استور اپل دریافت کنند.
بیشتر بخوانید: افزایش فشارها برای فیلترینگ اینستاگرامگفته می‌شود در حال حاضر تنها امکان تماس بین دو کاربر وجود دارد که هر دو نفر آن‌ها باید این قابلیت را فعال کرده باشند.

از زمان شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که منجر به اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشور‌های مختلف شد استقبال کاربران در سراسر جهان از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان که میزبان قابلیت‌های متعددی همچون برقراری تماس تصویری و صوتی بودن چند برابر شد. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تلگرام فضای مجازی تماس تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه ساخت نیروگاه‌های خورشیدی پشت بامی در ۱۶ مدرسه کشور در دست اجرا است که از این تعداد، هفت نیروگاه در استان‌های اصفهان، قم، گلستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی به صورت هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در دبیرستان خیرساز زیرک پردیسان قم که مجهز به این فناوری شده است، گفت: ساخت این نیروگاه‌ها ضمن ایجاد درآمد پایدار و صرفه‌جویی در هزینه‌های مدارس، سبب افزایش خودآگاهی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در راستای استفاده از انرژی‌های پاک می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در برنامه هفتم توسعه کشور، اختیار کسب درآمد اختصاصی برای همه مدارس از مسیر‌هایی مانند تولید انرژی پاک توسط سلول‌های خورشیدی یا تعبیه فضای تجاری در نظر گرفته شده تا هر مدرسه بتواند اقتصاد خود را پیش ببرد.

حمیدرضا خان محمدی یادآور شد: دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است و در یک برنامه کوتاه‌مدت با همکاری دستگاه‌های متولی، ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

وی با ذکر اینکه در حال حاضر ۵۶ طرح نیروگاه خورشیدی در سطح کشور در حال اجراست، گفت: تاکنون نیروگاه‌های خورشیدی ۱۱ مدرسه در استان قم با ظرفیت ۲۲۰ کیلووات به مرحله اجرا رسیده‌اند که از این تعداد نیروگاه‌های پنج مدرسه با مجموع ظرفیت مجموع ۱۰۰ کیلووات به شبکه سراسری برق متصل شده‌اند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: برای تولید انرژی از سلول‌های خورشیدی و استفاده از فضای مدارس در این امر، با خیرین و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وارد مذاکره شده‌ایم تا این موضوع در همه مدارس جدیدالاحداث محقق شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با تولید هر کیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی ۵۶۰ گرم از انتشار گاز دی اکسید کربن جلوگیری و سبب صرفه جویی ۰.۲۷ مترمکعب مصرف گاز طبیعی و ۰.۲۲ لیتر مصرف آب می‌شود.

هم‌زمان با بهره‌برداری از این نیروگاه، آیین افتتاح مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در پردیسان قم برگزار شد. این مدرسه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۳ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۱۵۹ مترمربع در سه طبقه و بر اساس آخرین استاندارد‌های روز ساخته شده و دارای ۱۸ کلاس درس و مجهز به سه سامانه ۲۰ کیلوواتی تولید برق از انرژی پاک خورشیدی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی