Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش استان هرمزگان، با اعلام این خبر، ‌اضافه کرد: از این‌ پس پلاژ بانوان می‌تواند تا سقف پذیرش ۵۰۰ نفر در روز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مسئولین موسسه ورزش به ارائه خدمات بپردازد و همچنین عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی‌های فاقد بسته‌بندی  در این مجموعه ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رضانیا درخصوص ثبت نام کشتی‌های تفریحی در سامانه اداره کل بنادر به منظور تعیین ظرفیت برای فروش بلیط به کیشوندان و گردشگران افزود: کشتی‌های تفریحی با ظرفیت پذیرش ۴۰درصد و با نظارت شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش و معاونت گردشگری می‌توانند فعالیت کنند.

سخنگوی شورای سلامت در ادامه اظهار کرد: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها تا ساعت ۲۳:۳۰ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به ارائه خدمات هستند.

وی افزود: جنگ‌های شبانه در محل آب نمای خلیج‌فارس با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، با نظارت مستقیم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و فروش بلیط از سامانه مورد تایید این معاونت جنگ‌های شبانه در محل یاد شده می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: گشت‌ها و تورهای دور جزیره کیش توسط آژانس‌های معتبر و دارای مجوز از معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند نسبت به آغاز فعالیت‌های خود اقدام کنند.

محمدرضا رضانیا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کیش به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به پاک‌سازی سواحلی که عرضه و مصرف قلیان موجود هست اقدام خواهد کرد.

بازگشت برخی از محدودیت‌های کرونایی به کیش

با شیوع موج دوم ویروس کرونا در سطح جزیره کیش، مراکز گردشگری و تفریحی در این منطقه با کاهش پذیرش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدید مجاز به ارائه خدمات شدند

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، با اعلام این خبر،  اضافه کرد: از این‌ پس پلاژ بانوان می‌تواند تا سقف پذیرش ۵۰۰ نفر در روز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مسئولین موسسه ورزش به ارائه خدمات بپردازد و همچنین عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی‌های فاقد بسته‌بندی در این مجموعه ممنوع شد.

محمدرضا رضانیا درخصوص ثبت‌نام کشتی‌های تفریحی در سامانه اداره کل بنادر به منظور تعیین ظرفیت برای فروش بلیط به کیشوندان و گردشگران افزود: کشتی‌های تفریحی با ظرفیت پذیرش ۴۰ درصد و با نظارت شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش و معاونت گردشگری می‌توانند فعالیت کنند.

سخنگوی شورای سلامت در ادامه اظهار کرد: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها تا ساعت ۲۳:۳۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به ارائه خدمات هستند.

وی افزود: جنگ‌های شبانه در محل آب نمای خلیج‌فارس با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، با نظارت مستقیم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و فروش بلیط از سامانه مورد تایید این معاونت جنگ‌های شبانه در محل یاد شده می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: گشت‌ها و تورهای دور جزیره کیش توسط آژانس‌های معتبر و دارای مجوز از معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند نسبت به آغاز فعالیت‌های خود اقدام کنند.

محمدرضا رضانیا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کیش به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به پاک‌سازی سواحلی که عرضه و مصرف قلیان موجود هست اقدام خواهد کرد.

کد خبر 525312 برچسب‌ها كرونا در ايران استان هرمزگان جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان هرمزگان جزیره کیش معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش رعایت پروتکل های بهداشتی سخنگوی شورای سلامت کشتی های تفریحی فعالیت های خود ارائه خدمات ظرفیت پذیرش جزیره کیش فروش بلیط سلامت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهرداد شریفی گفت: طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی و کیفیت مواد غذایی عرضه شده در بیش از ۵۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اولویت‌های معاونت بهداشت این دانشگاه است.

وی افزود: به همین منظور در ماه‌های اخیر گام‌های بسیار موثری برای رفع کمبود‌های موجود در حوزه بازرسی مهندسان سلامت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌ها توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برداشته شده است.

شریفی ادامه داد: در این خصوص با صرف هزینه یک میلیارد تومان در ماه‌های قبل نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاه‌های آب‌شناسی از قبیل؛ اتوکلاو، فور، کدورت‌سنج و بن ماری برای ۲۳ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه اقدام شد.

معاون اجرایی بهداشت خوزستان اضافه کرد: در ادامه در روز‌های آینده با اختصاص یک میلیارد تومان دیگر نسبت به خرید دستگاه‌های پرتابل سنجش کیفی آب آشامیدنی شامل کیت‌های پرتابل کلرسنجی و قرص‌های سنجش کلر باقیمانده آب (DPD)، پودر و قرص‌های پرکلرین، حلال‌ها و محیط‌های کشت میکروبی مورد نیاز آزمایشگاه آب‌شناسی و همچنین دستگاه‌های پرتابل سنجش قطبیت روغن و دماسنج و اندیکاتور‌های سنجش بارمیکروبی سطوح در کارگاه‌های تولید و فراوری مواد غذایی اقدام شد.

وی هدف از این اقدامات را افزایش سطح پوشش و تقویت نظارت به موقع و فوری بهداشتی بر تاسیسات آبرسانی و تصفیه‌خانه‌های آب، شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی و همچنین کنترل بهداشتی مواد غذایی در سطح عرضه برشمرد.

شریفی می گوید: با این اقدامات صورت گرفته امیدواریم مخاطرات در این حوزه‌ها شناسایی و با همکاری متولیان مربوطه خطری متوجه سلامت جامعه نشود.

وی افزود: ۳۸۰ مهندس بهداشت محیط در ۲۳ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه در نوبت‌های صبح و عصر در قالب اجرای طرح تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و کنترل کیفی آب آشامیدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر در قالب تیم‌های بازرسی ثابت و سیار در حال انجام وظیفه است.

شریفی ادامه داد: رعایت نکردن موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی خط قرمز مرکز بهداشت است و با کسانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند به هیچ وجه مماشات به عمل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون ماده ۱۳ مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم برای برخورد با متخلفان بهداشتی شده و در صورت عدم توجه به اخطار بهداشتی مراکز و اماکن نامبرده پلمب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر