Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین قسمت از فصل دوم "مکث" تلویزیون امشب ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، احترام برومند هدایتگر روایت زندیگ سخت دریانوردان در قرنطینه دوران کرونا خواهد بود. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نهمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی "مکث" که  پنج‌شنبه شب ساعت 22:30 بعد از اخبار  از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، احترام برومند در روز جهانی دریانورد میزبان کاپیتان محمد برنجی و همسرش دریا بیدالله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گپ‌وگفت شنیدنی شاهد روایت سختی‌ها و هیجانات زندگی یک دریانوردان به ویژه در دوران کرونا و قرنطینه خواهیم بود. دورانی که به واسطه شیوع این بیماری برخی از دریانوردان به ناچار ماه‌ها روی دریا و دور از خانواده ماندند و برخی دیگر دور از دریا و شغل‌شان.

برنجی و بیدالله همچنین از نحوه آشنایی، ازدواج عاشقانه و شرایط زندگی دریانوردان که گاهی تا ماه‌ها از خانواده دورند خواهند گفت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

"او یک معلم بود" شهید بهشتی به تلویزیون آمدترورهای دهه 60 به روایت "ماجرای نیمروز" و "سیانور"/ آخر هفته تلویزیون با حال و هوای 7 تیر

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر احترام برومند، امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه دو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو احترام برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران