Web Analytics Made Easy - Statcounter

« علی‌اکبر کریمی» روز پنجشنبه به همراه دیگر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و نمایندگان خمین و محلات در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: عامل بسیاری از کانال‌های تخریب‌گر در فضای مجازی خارج از کشور است و شاید به سرعت نتوان آنان آن را دستگیر کرد اما انتظار است پلیس فتای استان مرکزی با انتشار دهندگان اخبار کذب این کانال‌ها که با هویت معلوم صورت می‌گیرد، برخورد قاطع داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هوشمندسازی پلیس موج دوم مدرن‌سازی پلیس کشور پس از راه‌اندازی ۱۱۰ است و نقطه عطفی در ارایه خدمات‌رسانی مطلوبتر به جامعه است و به طور قطع این بخش تحولات زیادی را در ارتقاء امنیت اجتماعی باعث می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بار سنگین امنیت کشور برعهده نیروی انتظامی است و تقویت و حمایت از پلیس هوشمند امری ضروری است و کشورهای پیشرفته از مدت‌ها قبل در این مسیر قرار گرفته‌اند.

کریمی اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌ها، ساختمان، تجهیزات و خودروی پلیس از دیگر مورادی است که در راستای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی گفت: بسیاری از مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیرمجاز استان مرکزی جرم خیز است و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای اهالی این مناطق که بیشتر آنها از انسان‌های شریف و مظلوم هستند، شده است و انتظار می‌رود پلیس برنامه‌های ویژه‌تری در این مناطق اعمال کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: آغاز به کار پلیس اقتصادی در این استان یک اقدام مطلوب است اما در این حوزه باید انرژی‌ها به جای معلول، بیشتر صرف علت‌ها شوود

کریمی بیان کرد: بحث رعایت حجاب و عفت عمومی از مطالبات مهم و به حق مردم است و در این راستا قوانین لازم نیز وجود دارد و باید برخوردهای قاطع با متجاهران به بی‌حجابی و شل حجابی در جامعه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: برخورد با بی حجابی و شل حجابی تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط نیز باید برای پاسخگویی به گله‌مندی متدینان و مومنان جامعه با جدیت وارد شوند.

اعتماد مردم به نیروی انتظامی یک سرمایه است

دیگر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت نظام جمهوری اسلامی است و فعالیت و توان امروز این نیرو در کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

«محمدحسن آصفری» افزود: هوشمندسازی پلیس یک نیاز ضروری است و این بخش باید روز به روز تقویت و مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا نقش موثری در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی یک سرمایه است اما برخی فعالیت‌ها و تنش‌های کارگری به ویژه در استان مرکزی موجب کاهش اعتماد به این نیرو می‌شود که انتظار است مسایل و مشکلات جامعه کارگری مورد توجه قرار گیرد و در اعتراضات کارگران به مسایل صنفی خود، برخورد جدی با عاملان اصلی صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخورد با مسایل و تنش‌های کارگری باید در ابتدا مدیر آن مجموعه پاسخگو باشد و کارگران حق دفاع از حقوق خود را دارند.

آصفری اظهار داشت: در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چند کانال‌ تلگرامی در استان مرکزی ایجاد شد و به تازگی نیز این کانال‌ها فعالیت دارند و انتظار است پلیس فتا در این راستا با جدیت وارد شود.

وی عنوان کرد: سرقت دام و احشام یکی از معضلات و مشکلات در مناطق مختلف این استان است که انتظار است پلیس بیش از پیش در این بخش برنامه‌ریزی داشته باشد.

ارتقای امنیت اجتماعی در روستاها مورد توجه قرار گیرد 

نماینده مردم خمین هم در ادامه این نشست گفت: پلیس امنیت اقتصادی یک ضرورت در جامعه است و حرکت فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این مسیر ارزشمند است.

«علیرضا نظری» افزود: استان مرکزی یک استان صنعتی و با مسایل مختلف اقتصادی است و پلیس امنیت اقتصادی استان باید این مسایل را با جدیت رصد کند.

وی بیان کرد: بحث ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق روستایی به ویژه روستاهای شهرستان خمین از دیگر ضروریات است که انتظار می‌رود این مناطق نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مجلس پلیس را در افزایش ارتقای امنیت اجتماعی بیشتر حمایت کند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مجلس شورای اسلامی باید پلیس را در راستای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی بیش از پیش مورد حمایت قرار دهد.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا، ایجاد ساز و کار برای افزایش هزینه‌های نیروی انتظامی، توسعه اختیارات کارگروه قوانین در استان از دیگر مطالبات از مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: انتظار است در مجلس شورای اسلامی طرحی به منظور افزایش امنیت اجتماعی در صنوف مختلف برای مکلف کردن آنها به نصب دوربین صورت گیرد زیرا این مهم نقش موثری در کاهش سرقت‌ها و جرایم این بخش دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مهم مردم این استان در سال ۹۸ بحث سرقت بود که توان زیادی در این راستا به کار گرفته شد و درصد کشف به وقوع سرقت در این سال به ۶۹ درصد رسید که نسبت به سال قبل از آن ۲۰ درصد افزایش یافت.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت:  در سه ماه اول امسال کشف وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه قبل، ۱۴ درصد افزایش داشته است و برنامه‌ریزی هدفمندی برای رسیدن به افزایش بیشتر کشف نسبت  به وقوع سرقت در سال جاری صورت گرفته است.

وی گفت: همه توان‌ها برای ارتقای اشراف اطلاعاتی پلیس در مقابله با جرایم مختلف به کار گرفته شده و پلیس امنیت اقتصادی در استان مرکزی در دستور کار است و زیرساخت‌های آن انجام و به زودی آغاز به کار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در زمینه هوشمندسازی پلیس نیز اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته و هر چه این بخش تقویت شود، امنیت اجتماعی افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی علی اکبر کریمی مجلس یازدهم انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی علی اکبر کریمی مجلس یازدهم انتظامی استان مرکزی علی اکبر کریمی مجلس یازدهم انتظامی فرمانده انتظامی استان مرکزی ارتقای امنیت اجتماعی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

کد خبر 6089552

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات