Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:42:33 GMT

۲ وقف جدید در یزد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۸۰۹

۲ وقف جدید در یزد ثبت شد

محمدحسین کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا از وقف زمینی توسط یک خیر یزدی ویژه نخل بزرگ محله خیرآباد یزد خبر داد و افزود: حاح حسن سیاحی همگی و تمامی ششدانگ عرصه و اعیان زمین محصور به مساحت ۱۲۳۸/۲ مترمربع را در محله خیرآباد بر بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیت موقوفه را جهت هزینه‌های نخل بندی و دستمزد نخل بند، نخل بزرگ محله خیرآباد یزد در ماه محرم و صفر قرار داده و متولی موقوفه را خود و بعد از آن نسل اندر نسل اولاد ذکور قرار داد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد گفت: همچنین در وقفی دیگر، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی به یاد فرزند شهیدش شهید سید محمود موسوی ششدانگ یک قطعه زمینی را به مساحت ۱۴۲۷/۱۰  متر مربع به ارزشی بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت امام رضا (ع) که شامل مسجد، حسینیه، واحدهای تجاری و هرگونه فضایی که متناسب و نیاز مجموعه باشد، وقف کرده است.

وی اظهار داشت: واقف معظم در متن وقف نامه متولی موقوفه را مکلف به زنده نگهداشتن خط جهاد و شهادت در مناسبت‌های مختلف در مجتمع مزبور کرد.

استان یزد بیش از ۱۴ هزار موقوفه و بیش از ۳۶ هزار رقبه دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه یزد وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه یزد وقف سازمان اوقاف و امور خیریه یزد وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز اعم از دانشگاه سراسری شیراز، دانشگاه آزاد، پیام نور و … امروز دوشنبه ۱٠ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع برپا می‌کنند.

سخنران این اجتماع که از میدان ارم درب ورودی دانشگاه شیراز آغاز می‌شود خانم هدی موسوی دختر دبیرکل پیشین حزب الله لبنان (سید عباس موسوی) خواهد بود.

اجرای موسیقی حماسی حسن خان‌چی در حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت مردم فلسطین از دیگر برنامه‌های مراسم امروز است.

کد خبر 6091858

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟