Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان نیرو‌های مسلح به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهید رحیم قره‌حسنلو با خانواده این شهید دیدار کرد. تاریخ انتشار: 13:54 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۱۳۸

خبرگزاری میزان - در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه مدیران عالی دستگاه قضا با زیارت قبور شهدا و سپس حضور در منزل شهیدان و جانبازان به ادای احترام به روح مطهر این شهدا و خانواده‌های ایثارگر و صبور آن‌ها پرداختند تا برکت و توشه‌ای برای طی کردن مسیر سخت و پر پیچ و خم تحول در عدلیه و پیشبرد امور به سمت رضایت و خواست امام تحول، شهدای تحول خواه و ملت رشید ایران اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: دیدار مسئولان عالی دستگاه قضا با پیشگامان تحول در پنجمین روز هفته قوه قضاییه در این راستا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رییس سازمان نیرو‌های مسلح با خانواده شهید رحیم قره‌حسنلو از شهدای دستگاه قضایی دیدار کرد.   در این دیدار که دکتر مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع و محمدجعفر شهبازی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی سلام و تحیت آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه را به خانواده شهید ابلاغ کرد.
این مقام ارشد قضایی بر تداوم راه شهدا تأکید کرد و گفت: از خداوند می‌خواهم که ما را قدردان شهدا قرار دهد و امیدوارم دست ما را بگیرند تا خدای نکرده به خون شهیدان خیانت نکنیم و در مسیرشان حرکت نماییم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان قضایی نیروهای مسلح قوه قضاییه هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در این دیدار گفت: خانواده شهدا سهام دار این نظام هستند.

 وی در ادامه اضافه کرد: فرزندان شما برای دفاع از ایران اسلامی از دنیای خود گذشتند که این کار سختی است.

استاندار ایلام همچنین بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده