Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ویدئویی از غلامرضا کویتی‌پور، از مداحان پیشکسوت  در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی در پی داشت. در این ویدئو کویتی‌پور با حضور در استودیو، به مناسبت روز دختر، آهنگی را خواند و به دختران ایران تقدیم کرد اما نکته جالب اینجا بود که یک دختر نوجوان او را در این آهنگ همراهی می‌کرد؛ موضوعی که مبنای ایجاد حواشی در فضای مجازی بود و واکنش برخی از کاربران را هم به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف اصلی کاربران این بود که کویتی‌پور با این هم‌خوانی، خاطره خوب قطعه «ممد نبودی ببینی» را که پس از شهادت شهید محمد جهان‌آرا بازخوانی کرده بود از بین برد. برخی هم نوشتند خوب شد ممد نبود و ندید که کویتی‌پور با دختران هم‌صدا می‌شود. تعدادی هم توقع نداشتند کویتی‌پور چنین کاری انجام دهد.

گفتنی است؛ میثم مطیعی مداح آئینی کشور نیز امروز نسبت به این اقدام کویتی‌پور و پخش شدن فیلمش در فضای مجازی انتقاد تندی را در حساب توئیتری‌اش منتشر کرد. شاید پست او در داغ شدن هشتگ «غلام کویتی‌پور» تأثیر زیادی داشت.

بیشتر بخوانید

مراقب مداحان عشق استودیو باشیم!

در ادامه تعدادی از توئیت‌های کاربران در واکنش به ویدئوی منتشر شده از کویتی‌پور را مشاهده می‌کنید:

البته مدتی پس از انتشار این ویدئو، یکی از خبرنگاران به مصاحبه مجازی با غلامرضا کویتی‌پور پرداخت و از او خواست تا درباره این کارش توضیح بدهد. کویتی‌پور در دفاع از خودش اعلام کرد که به دلیل زندگی در آپارتمان امکان گرم کردن و تمرین دادن به صدایش در خانه وجود ندارد و مجبور است برای این کار به استودیو برود.

او درباره هم‌خوانی‌اش با دختر ۱۳ ساله بیان کرد که این دختر در استودیو حضور نداشته است بلکه بخشی از صدای ضبط شده او برای کویتی‌پور پخش شده و او نیز این شعر را ادامه داده است؛ در ابتدا نیز متوجه ضبط این فیلم در هنگام خواندنش نبوده و توسط یکی از افراد حاضر در استودیو این ویدئو ضبط شده است.

این مداح دوران دفاع مقدس درباره محتوای سیاسی ترانه‌ای که اجرا کرده است توضیح داد: دغدغه من مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است؛ ما انقلاب کردیم که خواسته‌ها و نگاه‌های خودمان را بگوییم و حرفمان را بزنیم. من مانند مردم زندگی کرده ام و الان ۴ دهه است که از صدایم نان نخورده ام. مشکلات اقتصادی باعث شده است که در حاشیه تهران و اطراف شهریار خانه اجاره کنم. سیاسی و اهل جناح خاصی نیستم بلکه دغدغه مردم و جامعه را دارم.

غلامرضا کویتی‌پور درباره تعداد زیاد مخالفانش گفت: مخالفت علیه من همیشه و همه جا بوده است، ولی من معتقدم این کنایه‌ها را هم باید به فال نیک گرفت. حتی گاهی در جبهه زمانی که من با ۲۰ سال سن برای سرزمینم می‌خواندم با انگ مطربی اشک مرا در آوردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کویتی پور مداح معروف دفاع مقدس فضای مجازی کویتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از پیدا شدن یسنا دختر گم شده گلستانی

دریافت 35 MB کد خبر 6096803

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • عکس/ جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تصاویری از پیدا شدن یسنا دختر گم شده گلستانی
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی