Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@23:17:13 GMT

معرفی ۹ سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۷۱۲

معرفی ۹ سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان گفت: معرفی و عرضه  خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است. افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب از جمله مواردی بود که از معاونت گردشگری این استان خواسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهروندان توصیه کرد که پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی از مجوز بند «ب» شرکت یا فرد ارائه‌دهنده خدمات اطمینان حاصل کرده و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می کنند قرار داد امضا کنند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعا امکان رصد تمامی سایت‌ها و کانال‌های شبکه های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری امکان‌پذیر نیست، به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز  از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا حذف کامل افراد فرصت‌طلب در حوزه کردشگری هستیم.

در حال حاضر ۲۱۰۰ دفاتر گردشگری در استان تهران فعالیت دارند که با توجه به شیوع کرونا فعالیت آنها بسیار محدود شده‌است.

کد خبر 525392 برچسب‌ها پلیس فتا تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا تهران استان تهران استان تهران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟