Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در منزل شهید والامقام، مجتبی حسین خانی از شهدای قوه قضائیه، با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بازرسی، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس عالی قوه قضائیه گفت: خانواده شهدا همانگونه که امام راحلمان فرمودند، چشم و چراغ ملتند و چه در پیروزی انقلاب و چه در تداوم آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش شهدا در امنیت کشور افزود: در مواجهه با دشمنان و مشکلات داخلی نیز حراست از امنیت شهرها و روستاها میسر نشد مگر با برکت خون مطهر این عزیزان.

وی ادامه داد: اجر شهدا و خانواده آن ها قابل توصیف و بیان نیست و خداوند "من حیث لایحتسب" پاداش عطا می کند ولی وظیفه ما مسئولان و دست اندرکاران است که قدردان رشادت های شما و شهدایتان باشیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با ادای احترام به روح پدر این شهید والامقام که دوماه است از دنیا رفته یادآور شد: در روایات است که یک شهید گاهی از ۷۰هزار نفر شفاعت می کند و قطعا پدر مرحوم شهید حسین خانی نیز جزو رستگاران خواهد بود. از خدا می خواهیم به همه ما توفیق تداوم راه شهدا را عطا نماید تا شرمنده ایشان در روز محشر نباشیم.

وی افزود: جمله معروفی وجود دارد که عکس شهدا را میبینیم اما خدا نکند عکسِ شهدا عمل کنیم و به واقع این عبارت را باید سرلوحه زندگی مان قرار دهیم. باعث تاسف است که گاهی به ارزش های دینی توجه نمی شود و رنج خانواده شهدا همین بی اعتنایی به ارزش هایی ست که شهدا برایشان جان دادند.

مادر شهید حسین خانی نیز  ضمن آرزوی توفیق برای آیت الله رییسی و سایر مسئولان قضایی و تقدیر از حضور رییس سازمان بازرسی کشور در این دیدار و نشست صمیمانه، از کم اهمیت شدن مساله حجاب و عفاف در جامعه، تورم و کم کاری مسئولان، مرتفع سازی ها در شهر و نادیده گرفتن حریم خانه ها انتقاد کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در این باره گفت: ریاست قوه قضائیه تاکید کردند پیگیری ها را برای حفظ حقوق مردم و مطالبه از دستگاه های اجرایی بیشتر کنیم و جلوی نابسامانی ها را در هرمرحله، بگیریم.

در پایان این دیدار، یک جلد قرآن کریم و نیز هدیه ریاست عالی قوه به خانواده این شهید معزز، اهدا شد.

شهید مجتبی حسین خانی در سال ۶۵ و در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه سازمان بازرسي كل كشور رییس سازمان بازرسی کل کشور رییس سازمان بازرسی حسین خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد