Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@20:28:46 GMT

یک استاندار دیگر هم به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۴۳۴

یک استاندار دیگر هم به کرونا مبتلا شد


به گزارش تابناک به نقل از تنسیم، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از ابتلای استاندار کرمان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: دلیل عدم حضور استاندار کرمان در شورای قضائی اداری همین مسئله است.
 از ابتلای محمدجواد فدائی استاندار کرمان به ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: دلیل عدم حضور استاندار کرمان در شورای قضائی اداری استان کرمان نیز همین مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به اینکه یکشنبه شب جواب تست کرونای استاندار کرمان مشکوک اعلام شده بود افزود: پس از آن آزمایشات دیگری از استاندار گرفته شد.

وی با بیان اینکه لحظاتی پیش جواب قطعی آزمایش کرونای استاندار کرمان مشخص شد گفت: حال عمومی استاندار کرمان در حال حاضر خوب است و به دلیل ابتلا به ویوس کرونا و دستور پزشک در منزل هستند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه قبل از این نیز جواب آزمایش بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز مثبت شده است گفت: در چهار ماهه گذشته جلسات متعددی در رابطه با مقابله با ویروس کرونا توسط دکتر بصیری در استان برگزار شد و سرانجام خودشان به بیماری مبتلا شدند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: عدم حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان همین مسئله بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد استاندار کرمان ابتلا به کرونا ویروس کرونا پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد استانداری کرمان استاندار کرمان عمومی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند