Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: مهمترین اولویت هیأت‌های کشتی از جمله هیأت کشتی مازندران باید تعامل مناسب و خوب با فدراسیون کشتی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عسکری محمدیان دارنده 2 مدال نقره المپیک و یک مدال نقره کشتی آزاد جهان، پس از انتخابش بعنوان رئیس هیأت کشتی استان مازندران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار کرد: به نظرم باید تعامل خوبی بین هیأت کشتی با فدراسیون کشتی باشد و اگر این مهم تحقق پیدا نکند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و قطعا این موضوع خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همفکری و تعامل فی ما بین هیأت ها و فدراسیون کشتی گفت: هیأت های کشتی دست های توانای فدراسیون هستند و وظیفه و مسئولیت سنگینی در این مورد دارند. البته هیأت های کشتی باید بتوانند با دستگاه های دولتی و نهادهای غیردولتی استان نیز یک همکاری و تعامل ویژه و خوب در جهت پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

محمدیان در مورد برنامه های هیأت کشتی استان مازندران اظهار داشت: باید با برنامه و تقویم فدراسیون حرکت کنیم و برحسب آن کارها را انجام دهیم. اما در کنار آن نیز می توانیم برنامه های خود از جمله برگزاری مسابقات داخلی و رویدادهای بین المللی را مدنظر داشته باشیم و پس از تأمین هزینه های مالی و جذب اسپانسر، آن را به فدراسیون کشتی ارائه دهیم و یکی از برنامه های ما برگزاری تورنمنت بین المللی جام عبداله موحد به میزبانی مازندران خواهد بود.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران تصریح کرد: باید به هیأت های شهرستان های مازندران نیز توجه ویژه داشته باشیم و قطعا با تلاش و پیشرفت آن ها، کشتی مازندران شاهد رشد خواهد بود. ما برای کشتی نونهالان برنامه داریم و امیدوارم با همکاری فدراسیون بتوانیم نسبت به آموزش مربیان پایه و همچنین ارتقاء دانش فنی آن ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه "من و تو" مهم نیست و مهم "ما" است، گفت: مهمترین چیز برای ما این است که می خواهیم خدمت کنیم و قطعا همه برای خدمت می آیند. کشتی مازندران بسیار بزرگ و وسیع است و جا برای کار کردن همه است و همه باید آستین را بالا بزنند تا کار را پیش ببریم.

محمدیان ادامه داد: تمامی کاندیداها برای من عزیز هستند، اما نتیجه کار به این صورت شد، انتخاباتی بود و تمام شد و رفت، من قبل از انتخابات و در حین انتخابات با ایشان رفیق بودم و قطعا بعد از این نیز با آن ها رفیق خواهم بود. این عزیزان باید من را کمک کنند. کاری به مدال هایی که کسب کردم ندارم و اگر آن ها نیز انتخاب می شدند، من نیز کمک می کردم چون برای من کشتی از همه چیز مهم تر است.

وی با بیان اینکه از تمامی جامعه کشتی مازندران طلب یاری می کنم، گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که خانواده هایی که در این بحران اقتصادی فرزندانشان را به کشتی که برای ما مقدس است، می آورند، به امیدی بچه های خود را روی تشک می فرستند که در آینده قهرمانان آسیا، جهان و المپیک باشند و باید برای ما مهم باشد که برای این نونهالان و نوجوانان آستین ها را بالا بزنیم و کار کنیم.

محمدیان با تأکید بر این موضوع که کشتی مازندران بزرگ تر از اسم ها و گل سرسبد کشتی ایران است، اظهار داشت: اگر به کشتی مازندران کمک شود به کشتی ایران و فدراسیون کمک می شود. در کشورهای پیشرفته همه می جنگند و رایزنی می کنند تا رأی بیاورند. در این چند ماه رایزنی برای من سخت بود و به من فشار آورد و فکر می کردم که برای مسابقات المپیک آماده می شوم. برایم دشوار بود که به یک نفر بگویم که باید به من رأی بدهی و می گفتم که برای خدمت آمده ام و برنامه هایم را ببینید و اگر خواستید به من رأی بدهید.

وی در مورد مسائل اقتصادی و موضوع حمایت کننده های مالی تصریح کرد: در رابطه با اسپانسرنیگ مشکلی نخواهم داشت. کشتی مازندران و در کل کشتی ایران در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ورزش اول کشورمان است. وقتی حسن یزدانی روی سکوی المپیک می ایستد، اشک ها روی گونه های مردم ایران و بالاخص مازندرانی ها جاری می شود و من خواسته ام از تمامی مسئولان و نهادها و به ویژه هم استانی های خودم این است که به کشتی مازندران کمک کنند.

رئیس هیأت کشتی مازندران در مورد مدال آوران و پیشکسوتان کشتی استان اظهار داشت: کشتی مازندران قهرمانان، پیشکسوتان و بزرگان زیادی دارد و همه آن ها برای من عزیز و گرانقدر هستند. از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنم تا هیأت کشتی استان حامی آن ها باشد. اصلا دوست ندارم که قهرمانان ما بگویند که مشکل مالی دارند و باید همانطور که در کشتی آقایی می کنند از نظر مالی نیز مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان در مورد انتصاب اعضای هیأت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان اوایل هفته آینده مراسم معارفه انجام می شود و پس از آن نایب رئیس، دبیر و دیگر اعضای هیأت را را معرفی خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عسکری محمدیان کشتی مازندران هیأت کشتی مازندران هیأت کشتی استان رئیس هیأت کشتی فدراسیون کشتی برای من هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است

رییس هیات کشتی خوزستان تاکید کرد: استان خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و حضور یک سرمربی از این استان در رده های مختلف تیم های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.

به گزارش ایسنا، نشست خبری چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز برگزار شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی استان خوزستان، با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت ها در اهواز گفت: حدود ۳ سال هست که مسیولیت هیات کشتی تهران را بر عهده گرفتم. در ابتدای کار رتبه هیات کشتی خوزستان نهم بود اما با کمک جامعه کشتی استان این رتبه به سوم رشد داشته است.  حدود ۱۵۰ مدال حاصل کار کشتی گیران خوزستان در سال گذشته بوده و اکثریت ملی پوشان فرنگی در رده های مختلف از این استان بوده اند. سال گذشته در مسابقات جهانی کشتی فرنگی بزرگسالان ۳ مدال طلا، نقره و برنز توسط کشتی گیران خوزستان بدست آمد.

وی افزود: امسال ۵ کشتی گیر در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتند که موفق به کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا شدند. امین‌میرزازاده برای اولین بار در کشتی خوزستان به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا انتخاب شد. شاید برای اولین بار در تاریخ کشتی خوزستان این احتمال وجود دارد که از جمع ۶ فرنگی کار ایران در المپیک پاریس، ۵ نماینده از استان خوزستان باشند.

رییس هیات کشتی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم امسال با توجه به حضور پرتعداد فرنگی کاران خوزستان به مدال طلای المپیک برسیم. جای مدال طلای المپیک در کلکسیون مدال های کشتی استان خالی است و این امیدواری وجود دارد که برای نخستین بار در تاریخ به طلای المپیک برسیم.

جمالپور، در ادامه درباره تیم های خارجی حاضر در این رقابت ها، گفت: قرار بود ۴ کشور ارمنستان، برزیل، سوریه و عراق در این مسابقات شرکت کنند اما از این جمع حضور ارمنستان و سوریه در این رقابت ها قطعی شده است. با توجه به اینکه این مسابقات اخرین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی مخصوصا در رده امید است، امیدوارم کشتی گیران خوزستانی بتوانند با کسب موفقیت در این مسابقات صاحب دوبنده تیم ملی امید در مسابقات جهانی شوند.

رییس هیات کشتی خوزستان درباره دلایل غیبت تیم های مطرح کشتی جهان در این رقابت ها، خاطرنشان کرد: بحث هماهنگی ها در اینباره با روابط بین الملل فدراسیون کشتی است. ما هم علاقه داشتیم تیم های
بهتری در این رقابت ها حاضر می شدند. با توجه به اینکه یکی دو ماه است که میزبانی ما از این رقابت ها قطعی شده است، ما درگیر برگزاری خوب این مسابقات بوده ایم و بحث حضور تیم های خارجی را فدراسیون کشتی پیگیری کرده است.

وی افزود: در سال المپیک قرار داریم و با توجه به برنامه ریزی کشورهای مختلف برای حصور در این رقابت ها، یکی از دلایل عدم استقبال تیم های خارجی بحث المپیک بوده است.

جمالپور با تاکید بر حمایت از ملی پوشان المپیکی کشتی فرنگی ایران گفت: جلسات خوبی با استاندار داشته ایم. قرار است کارگروهی برای حمایت از کشتی گیران خوزستان در المپیک‌ تشکیل شود. پاداش هایی هم از طرف مجموعه های مختلف اهدا شده است. ما هم با همه توان تلاش می کنیم حمایت خوبی از کشتی گیران خوزستان در رویداد مهم المپیک داشته باشیم.

وی درباره رقابت حساس سعید اسماعیلی با محمدرضا گرایی برای رسیدن به دوبنده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس، گفت: گرایی یکی از سرمایه های کشتی ماست و اسماعیلی هم یکی از استعدادهای کشتی ماست. امیدوارم هر کدام که حقشان است به المپیک برسند. نظر کادر فنی تیم ملی هم اهمیت زیادی دارد. خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و از فدراسیون انتطار داریم حداقل در یک رده تیم ملی از خوزستان سرمربی داشته باشیم و با توجه به احتمال حضور ۴ یا ۵ فرنگی کار خوزستانی در المپیک، ۲ مربی از این استان در تیم ملی کشتی فزنگی حاضر باشند. در اینباره انتقادهای به حقی از سوی جامعه کشتی استان و مربیان مطرح می شود و با توجه به نگاه ویژه آقای دبیر به کشتی خوزستان، انتظار داریم در این زمینه عدالت برقرار شود. این موضوع باعث ایجاد حواشی برای ما شده و باعث تحلیل انرژی ما شده است. آقای دبیر انصافا به دنبال عدالت است و این حق برای کشتی خوزستان وجود دارد که یک سرمربی از این استان در تیم های ملی کشتی فرنگی حضور داشته باشد. امیدوارم فدراسیون در این زمینه ورود کند تا مربیان استان انگیزه بگیرند.

به گزارش ایسنا،‌ در این نشست حمید یاری رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و آرین زمانپور مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند.

یاری در این نشست خبری، گفت: روزهای پرترافیکی برای کشتی ایران در سطح بین المللی و داخلی است. همزمان جام علی آبادی نیز در اردبیل در حال برگزاری است. هیات کشتی خوزستان انصافا تلاش بسیار خوبی داشته و همیشه دست فدراسیون را گرفته است. با این شرایط اقتصادی برگزاری مسابقه کار خیلی سختی است اما استان خوزستان همیشه یار و یاور فدراسیون کشتی بوده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است