Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرگ مشکوک «غلامرضا منصوری» متهم پرونده اقتصادی موسوم به «پرونده طبری»، تنها ۱۲ روز پس از آغاز دادگاه، شکل‌گیری شبهات جدی در اذهان عمومی به دنبال داشت.
به گزارش خرداد به نقل از نورنیوز، با توجه به اعلام ایران به پلیس بین‌الملل و وظیفه‌ای که رومانی به عنوان محل استقرار منصوری به عهده داشته، طبیعتا پلیس رومانی مسئول مرگ او به هر دلیلی اعم از قتل یا خودکشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص کارشکنی‌هایی از سوی رومانی وجود دارد:- کوتاهی پلیس رومانی در محافظت از مجرمی که باید مسترد می‌شد.- انتشار قطره‌چکانی و متناقض اطلاعات و عدم اعلام نظر صحیح و سریع.- عدم واکنش به قرائت متفاوت رسانه‌های آمریکایی از خبر دادستانی بخارست.- عدم ارائه هیچ تصویر واضح و روشنی از حادثه یا جسدی که گفته شده متعلق به منصوری است.- بدیهی است خواسته مقامات و مردم ایران از رومانی شفاف سازی سریع و دقیق این حادثه برای مشخص شدن ابعاد آن و معرفی مقصران احتمالی این رخداد است. برچسب ها: غلامرضا منصوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: غلامرضا منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر