Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: شهرداری‌ها به تخلفات ماده ۱۰۰ به چشم درآمدزایی نگاه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان دادگستری کل استان با نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت نظارت بر دستگاه‌ها اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم پیشگیری باید به مردم جهت آشنایی با قوانین و پیشگیری از وقوع جرم آموزش های لازم و مناسب ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در جهت پیشگیری از وقوع جرم باید آموزش های لازم را فراگیرند تا ناخواسته مرتکب جرم نشوند وقوع برخی از جرائم به سبب ناآگاهی مردم از قوانین است و آگاهی مردم از قوانین باعث کاهش جرائم می شود و برخی از قوانین باید حتما اصلاح شوند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قوانین باید بازدارنده باشند و نباید به صورت تشویق کننده وقوع جرم باشند باید بر فعالیت و اقدامات دستگاه ها نظارت بیشتری صورت بپذیرد.

سبزی خاطرنشان کرد: بعضی از دستگاه مانند شهرداری تبدیل به کانون جرم شده است و افراد را تشویق به ساخت و ساز در حاشیه شهر می کند که این امر خود تبعات، تاثیرات منفی و مشکلاتی راه به وجود می آورد و از طریق ماده 100 شهرداری و پرداخت جریمه ها درآمد زایی می کنند.

امام جمعه مشهد: جریان‌های قدرت و ثروت عدالت‌طلبی قوه قضائیه را برنمی‌تابندرادیو| افتتاح ساختمان اداره کل پزشکی قانونی هرمزگان در ارتباط ویدئوکنفرانسی رئیس قوه قضائیهنائب‌رئیس مجلس در گفت‌‌وگو با تسنیم: ضرورت اصلاح رویه‌های فسادزا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود/ مجلس در استقرار عدالت همراه قوه قضائیه است‌اقدامات آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد از درون قوه قضائیه امیدبخش است

وی ادامه داد: در شهرستان ساوه 2 هزار و 700 خانواده با پلاک 84 درگیر هستند و چشم امید حمایت های مسئولان هستند و امیدواریم در این راستای اقدامات و تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است