Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:32:57 GMT

تهدید استقلال به انصراف از لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۶۳۵۹

تهدید استقلال به انصراف از لیگ برتر

باشگاه استقلال تهران درباره اتفاقات دیدار شب گذشته بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته تیم‌های فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که عملکرد پر بحث سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه در نتیجه نهایی بازی موثر بود.

در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون‌ها علاقمند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می‌کردند اما آنچه که آن‌ها از پای تصاویر بی کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک طرفه‌اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به دنبال داشت.

این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه‌های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچگاه با چنین جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهرا استانداردهای دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد.

اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.

باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)