Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو بعد از ظهر پن شنبه در جلسه شورای اداری ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت: دستگاه قضا در شهرستان ورامین نمادی از همراهی و همدلی با مسئولان در مواجهه به اقدامات غیرقانونی محسوب می‌شود و ارتباط بسیار مؤثر بین مسئولان اجرایی و قضائی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذلو در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان ورامین گفت: این شهرستان در شرایط مناسبی از لحاظ کنترل بیماری قرار دارد و از وضعیت زرد عبور نکرده است.

فرماندار ورامین گفت: ارائه خدمات درمانی توسط بیمارستان ورامین به شهرستان‌های همجوار باعث افتخار است که در زمان کرونا بسیار خوش درخشیدند و خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم و بیماران ارائه کردند.

وی در ادامه بیان داشت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از ۵ هزار نفر در قالب هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، کار برگزاری را بر عهده داشتند و انتخاب در این شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فرماندار ورامین در خصوص دستاوردهای سال گذشته ورامین در حوزه پروژه‌های عمرانی گفت: افزایش ظرفیت انتقال گاز از ۴ به ۲۴ اینچ و اجرای طرح انتقال گاز به شهرک گل و گیاه حصارگلی، اجرای خط انتقال پست ۶۳ کیلوولت پس از ۱۱ سال و برخورداری مردم از آب شرب سالم و بهداشتی سد ماملو از جمله این اقدامات و دستاوردها بود.

کاغذلو در رابطه با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان گفت: با این پدیده در ورامین به شدت مقابله خواهیم کرد چرا که علاوه بر اینکه اقتصاد کشاورزی شهرستان را تحت الشعاع قرار می‌دهد، باعث می‌شود تا آب سالم و بهداشتی که باید به مصرف شرب روستاییان برسد، در باغ ویلاها به هدر رود.

کد خبر 4958441

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ورامین ساخت و ساز غیرمجاز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند

فرید قشلاقی در بازدید ازاجرای عملیات لوله گذاری در روستای قوبوز در مورد جزئیات این طرح،گفت: بر اساس این طرح مشارکتی، اراضی، محل انتقال آب، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به داخل مزرعه همگی مشخص بوده و در قالب یک بسته از سوی سرمایه گذار عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: برداشت آب از سد سهند از پایین دست سد خواهد بود و این ۲۲۰۰ هکتار جزء فاز پنج سد سهند است.

وی همچنین نصب کنتور حجمی آب در اراضی را یادآوری و بر تشکیل تعاونی آب‌بران را مورد تاکید قرار داد و گفت: کشاورزان باید الگوی کشت را رعایت کنند در غیر این صورت با مشاهده محصول غیر الکوی کشت در مزارع برخورد خواهد شد

فرماندار هشترود به اهمیت اجرای پایاب سد سهند اشاره کرد و افزود: بهره برداری از فاز‌های این طرح به افزایش محصولات کشاورزی و رونق کشاورزی و اقتصادی منطقه منجر می‌شود

سد سهند دارای پنج فاز و در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی است که فقط در فاز یک آن به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار کار شده است

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم