Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسردار حمید خرمدل روز پنجشنبه در این آیین اظهارداشت: این طرح از طرح‌های مصوب سفر سال گذشته سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور به بهمئی است .

وی اعتبار این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

خرمدل افزود: این طرح با زیربنای یکهزار و ۵۰ متر مربع در سه طبقه و در مدت هشت ماه احداث خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از آن دیگر تجهیزات مورد نیاز تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمدل با اشاره به اینکه برای احداث این طرح همه اعتبارات لازم تامین شده است گفت: احداث درمانگاه تخصصی یکی از مطالبات و نیازهای اساسی مردم شهرستان بهمئی است.

وی گفت: بیش از ۵۲۰ خانوار محروم و کمتر برخوردار بهمئی تا شهریور ماه امسال از خدمات عمرانی بسیج که در سفر سردار سلامی به این شهرستان مصوب شد بهره مند می شوند.

خرمدل  ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، گاز رسانی به ۳۲۰ واحد مسکونی برای ۵۲۰ خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد، احداث زمین چمن مصنوعی و اجرای طرح آبرسانی به زمین‌های کشاورزی منطقه برم الوان یوسفی را از مهمترین این خدمات اعلام کرد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی  این طرح‌ها به زودی آغاز و تا پایان شهریور بهره برداری می شود.

شهرستان بهمئی بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهمیی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهمیی بهداشت و سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهمیی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه