Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک هزار و ۱۹۶ نفر از عوامل مواد مخدر طی سه ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد. و گفت: این افراد شامل قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، نگهدارندگان، حمل‌کنندگان و مشارکت و تولیدکنندگان می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ «علیرضا دلیری» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از میان افراد دستگیر شده خرده فروشان مواد مخدر با ۸۷۱ نفر و معتادان متجاهر با ۲۱۴ نفر بیشترین آمار دستگیری ها را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلیری تصریح کرد: همچنین در این مدت ۹۰ دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر توقیف، هشت قبضه سلاح از آنها کشف و ۱۰ باند نیز منهدم شده است.

کشف ۸۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه از کشف ۸۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۲ کیلو و ۵۸۰ گرم بوده است ۲۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی یادآور شد: بیشترین مواد کشف شده متعلق به تریاک با ۷۵۲ کیلوگرم بوده که این مقدار کشفیات نیز نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ دلیری ادامه داد: همچنین کشفیات شیشه در سه ماه سپری شده از سال جاری حدود ۱۴.۵ و کشفیات حشیش نیز حدود یک و نیم کیلوگرم بوده است.

این مقام انتظامی در پایان یکی دیگر از اقدامات انجام شده را کشف ۱۴۵ هزار و ۱۷۷ عدد انواع قرص روانگردان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۰۱ درصدی مواجه بوده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035An

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!