Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار سایر ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

عسگری محمدیان:برای جذب اسپانسر مشکلی نداریم

عسگری محمدیان، نایب رئیس هیات کشتی استان مازندران در مورد مسائل اقتصادی و موضوع حمایت کننده های مالی گفت: در رابطه با اسپانسرنیگ مشکلی نخواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی مازندران و در کل کشتی ایران در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ورزش اول کشورمان است. وقتی حسن یزدانی روی سکوی المپیک می ایستد، اشک ها روی گونه های مردم ایران و بالاخص مازندرانی ها جاری می شود و من خواسته ام از تمامی مسئولان و نهادها و به ویژه هم استانی های خودم این است که به کشتی مازندران کمک کنند.

اتحاد میراسماعیلی و علی نژاد برای فرار از تعلیق

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه امیر ساعدی وکیل پرونده جودوی ایران در دادگاه حکمیت ورزش با مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست که از ساعت ۱۹ آغاز شد و تا ساعت ۲۳ به طول انجامید و وکیل پرونده توضیحات کاملی از روند پرونده وآخرین وضعیت و شرایط ارائه کردند و آخرین لایحه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) با جزئیات کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین نقطه نظرات جهت تکمیل لایحه اعمال شد.
همچنین مقرر گردید، جلساتی با سجادی، داورزنی و مجید زارعیان به عنوان شهود در پرونده جودو ایران با حضور وکیل این پرونده برگزار گردد تا لایحه نهایی برای ارائه به دادگاه آماده شود.

مشخص شدن رقبای ایران در بسکتبال سه نفره بانوان

به گفته روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، پس از اعلام زمان و مکان جدید مسابقات کسب سهمیه المپیک در بسکتبال سه نفره، گروه‌بندی این رقابت‌ها نیز اعلام شد.

براساس این گروه‌بندی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران با سرگروهی در گروه B با تیم‌های ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا رقابت خواهد کرد.

پیروزی نایجینگ در روز درخشان حدادی

تیم بسکتبال نانجینگ در چهارمین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ چین امروز (پنجشنبه) مقابل تیم رده سومی گوانگجو به میدان رفت و در پایان و در شرایطی که در بیشتر دقایق بازی از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۳ به برتری رسید.

در این بازی حامد حدادی ۳۵ دقیقه در ترکیب نانجینگ قرار گرفت و در این مدت ۱۲ امتیاز، ۱۸ ریباند و یک بلاک‌شات داشت.

صعود فدراسیون تکواندو به رتبه دومASOIF

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با ارزیابی فدراسیون‌های جهانی توسط انجمن بین‌المللی بازی‌های المپیک تابستانی(ASOIF)

، فدراسیون جهانی تکواندو توانست در پنج بخش، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و جایگاه خود را ارتقاء دهد.

شفافیت (34 امتیاز)، درستی (23 امتیاز) دموکراسی (27 امتیاز)، توسعه (30 امتیاز) و مکانیزم‌های کنترلی (26 امتیاز) پنج بخشی است که برای سومین دوره متوالی مورد ارزیابی ASOIF قرار گرفت.

رتبه‌های انجمن بین المللی بازی‌های المپیک تابستانی به 4 رده C -B-A2-A1 تقسیم شده است که فدراسیون جهانی تکواندو پس از ارزیابی صورت گرفته در رده A2 قرار گرفت. فدراسیون‌های جهانی بسکتبال، شمشیربازی، تنیس روی میز، ورزش های سه گانه، کشتی، دو و میدانی و قایقرانی نیز در رده A2 قرار دارند.

لفو همه مسابقات جهانی اسکیت در سال2020

به گفته روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با پیگیری‌های رامین عتیقه‌چی دبیر فدراسیون اسکیت و ارتباط با ساباتینو آراکو رئیس فدراسیون جهانی اسکیت، اعلام شد که همه مسابقات این رشته در سال 2020 برگزار نمی‌شود و به‌زودی این تصمیم‌گیری در منابع خبری فدراسیون جهانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جلسه کمیته اجرایی فدراسیون جهانی اسکیت با حضور روسای انجمن‌ها و اعضای فدراسیون‌ها برگزار و مقرر شد همه مسابقات اسکیت با یک سال تعویق برگزار شود.

یخچالی به روستوک آلمان پیوست

تیم روستوک سی ولوز که در پرو A آلمان بازی می‌کند و هدفشان صعود به VBL است با امضای قراردادی بهنام یخچالی گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران را به خدمت گرفتند.

نکته جالب توجه اینکه سرمربی این تیم درک بایهرمن سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران است.

واکنش WADA به قطع بودجه اش توسط ترامپ

WADA اطلاعات منتشره درباره درخواست بخش مبارزه با مواد مخدر دفتر ریاست جمهوری آمریکا از کنگره این کشور برای قطع بودجه این نهاد در صورت عدم اصلاحات موردنیاز را مورد ارزیابی قرار داد.

آژانس جهانی ضددوپینگ اعلام کرد: این آژانس فقط قابل مدیریت توسط ثروتمندترین کشورهای جهان نیست. ورزشکاران رقابت‌کننده با همتایان آمریکایی‌شان از سراسر جهان هستند. باید اطمینان پیدا کنیم قوانین سخت مرتبط با ضددوپینگ برای تمامی ورزشکاران جهان از جمله آمریکا به اندازه دیگران سخت باشد. برای رسیدن به این هدف باید نماینده تمام مناطق جهان باشیم.

104 / 351 بسته خبری سایر ورزش‌ها منهای فوتبال بسته خبری منهای فوتبال حامد حدادی CAS تکواندو بسکتبال بهنام یخچالی آرش میراسماعیلی کشتی علی نژاد جودو ترامپ کمیته ضد دوپینگ روستوک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری سایر ورزش ها منهای فوتبال حامد حدادی تکواندو بسکتبال بهنام یخچالی آرش میراسماعیلی کشتی علی نژاد جودو ترامپ کمیته ضد دوپینگ روستوک فدراسیون جهانی همه مسابقات قرار گرفت ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی