Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر گفت: اگر برخی سازمانها و دستگاه‌ها سنگ اندازی نکنند، قادر به احداث اماکن‌ رفاهی و گردشگری برای رونق و گسترش گردشگری در شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در همایش هم اندیشی فعالان فرهنگی، هنری ورزشی و جوانان شهرستان که با حضور مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی معاون اول رئیس جمهور و پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر در تولید ناخالص ملی در حوزه صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری نیز حرف برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر مرکز پتانسیل و استعدادهای بالقوه و بالفعلی است که نه تنها در استان تهران بلکه در کشور هم هنوز شناخته شده نیست و باید گام‌های مؤثری برای شناخته شدن استعدادها و پتانسیل‌های متعدد شهرستان برداشته شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به وجود نخبگان و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و اقتصادی بالقوه اسلامشهر، تأکید کرد: شهرستان اسلامشهر دارای حدود ۱۲۰۰حافظ قرآن است همچنین به لحاظ اینکه از حدود ۱۲ استان کشور ورزشکاران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای بیشتری دارد به شهر حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی شهرت یافته است.

در این همایش که سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و احسان باکری مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور جوانان نیز حضور داشتند، نمایندگانی از هنرمندان، مؤسسات فرهنگی، تشکل‌های جوانان، جامعه ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان مسائل و مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله عدم حمایت های دولتی، پرداخت حق بیمه سنگین و عدم وجود بیمه تأمین اجتماعی برای هنرمندان، عدم ارائه تسهیلات و عدم همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های متولی با متقاضیان و سایر موارد مطالبی را بیان کرده و خواستار رفع موانع و مشکلات از سوی دستگاه‌های مسؤول شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمانها فرماندار اسلامشهر سنگ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها