Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر درباره وقایع وفات در سال ۹۸  بیان کرد: پارسال چهار هزار و ۴۸۳ واقعه وفات در این استان ثبت شده است که این تعداد نسبت به سال قبل از آن ۷.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه از بین متوفیان پارسال، دو هزار و ۵۵۷ نفر مرد و هزار و ۹۲۶ نفر زن بوده‌اند، افزود: در این مدت به ازای هر ۱۰۰ زن، ۱۳۳ مرد در استان فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: میانگین سن فوت شدگان در کشور ۶۵.۲ سال و در استان بوشهر ۶۲ سال است. همچنین میانگین سن فوت شدگان مرد در استان ۶۹ و زنان ۶۷ سال به ثبت رسیده است.

پاسالار، نرخ عمومی ثبت فوت استان بوشهر را ۳.۸ عنوان کرد و گفت: بر این اساس پارسال به ازای هر هزار نفر جمعیت استان، نزدیک به چهار نفر فوت کرده است.

او با بیان اینکه بیشترین فوت‌های استان در گروه سنی ۸۰ تا ۸۴ سال رخ داده است، عنوان کرد: از کل فوت‌های ثبت شده استان در سال گذشته، ۴.۷ درصد را افراد کمتر از ۱۵ سال، ۷ درصد را افراد ۱۵ تا ۲۹ سال، ۲۹.۳ درصد را افراد ۳۰ تا ۶۴ سال و ۵۷.۳ درصد را افراد ۶۵ سال به بالا تشکیل داده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: بیشترین وفات ثبت شده مربوط به شهرستان دشتستان و کمترین میزان مربوط به شهرستان عسلویه است.

پاسالار با اعلام اینکه بیشترین فوت‌های سال گذشته در فصل پاییز ثبت شده است، بیان کرد: استان بوشهر رتبه ۳۰ کشور در وفات را دارا است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ و میر واقعه فوت ثبت احوال واقعه وفات درصد را افراد استان بوشهر ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد