Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@23:45:37 GMT

آمریکا در شمار مبتلایان روزانه باز هم رکورد زد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۸۶۷۸

آمریکا در شمار مبتلایان روزانه باز هم رکورد زد

خبرگزاری فارس: روند افزایشی مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و این در حالی است که بخش گسترده‌ای از افکار عمومی و همچنین سیاسیون آمریکا واکنش دیرهنگام کاخ سفید به شیوع این بیماری را عامل آن می‌دانند.

برآورد‌های وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۰۱۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۶۴۹ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲،۵۰۴،۵۸۸ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۲۶،۷۸۰ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

پیش از این رئیس مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد پیش‌بینی کرد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف سه ماه آینده و تا ماه سپتامبر به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

«آنتونی فائوچی» عضو ارشد کارگروه کرونای کاخ سفید نیز چندی پیش با بیان اینکه آمریکا هنوز در موج اول کرونا قرار دارد، گفت افزایش موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا را نمی‌توان با افزایش آزمایش‌ها توجیه کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا کرونا شمار مبتلایان روزانه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • توضیحات مهم رئیسی درباره روند تورم | من روزانه آمار قیمت ها می‌گیرم نه هفتگی و...
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!