Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:37:17 GMT

حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان ۱۴ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۹۵۳۲

حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان ۱۴ مصدوم برجا گذاشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه گفت: ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از کبوترآباد به سمت زغمار واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی، ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد ۲۸ و ۴۰ ساله،۲ زن ۲۳ و ۳۵ ساله و نیز ۲ کودک ۲ و ۱۱ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبوترآباد، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است که در حاشیه جاده اصفهان ورزنه قرار دارد.
واژگونی خودرو، یکی از مشکلات اساسی در محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیاردها ریال به اقتصاد ملی خسارت وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
راستین در تشریح وقوع حادثه انفجار واحد مسکونی در خیابان چمران شهرضا نیز بیان کرد: این حادثه ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه امروز برراثر نشت گاز رُخ داد که به مصدومیت یک مرد ۴۲ ساله منجر شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اضافه کرد: این مصدوم برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شد.
فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا دارای ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و ۲۸ تن کادر امدادی است. 
شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. 
وی تصریح کرد: ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه شب گذشته نیز برخورد ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و سمند در مبارکه به اورژانس ۱۱۵ اعلام و ۲ آمبولانس به همراه چهار نیروی تکنسین اورژانس به محل اعزام شدند.
راستین اظهار داشت: این حادثه هفت مصدوم شامل یک مرد ۴۹ ساله، ۲ کودک ۲ و ۱۰ ساله و چهار خانم در سنین ۲۱ تا ۵۰ ساله داشت که به بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه اعزام شدند.
علت بروز این حوادث در دست بررسی است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری - جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.
شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی تصادف شهری اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادف شهری اصفهان تصادفات جاده ای حوادث رانندگی تصادف شهری اصفهان تصادفات جاده ای فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز :

بابک یکتاپرست درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۲۳۳ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر و کشته شدن ۶۲ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۱۱۱۷ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۲۰۰ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان سیستان وبلوچستان ۲۲ حادثه با ۱۲۴ مصدوم و دو فوتی، استان فارس ۲۰ حادثه با ۱۰۸ مصدوم ۱۰ فوتی و و در استان تهران ۱۸ حادثه با ۷۹ مصدوم و شش فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱۱ حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که ۱۰۸ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون‌ها نیز ۱۰۱ زخمی و ۲۱ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت‌بار‌ها نیز در این هفته، ۷۲ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۵ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت‌ها به ثبت رسید که۵۶ نفر زخمی داشت و سه نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه، یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی سوزوکی تصادف کرد که این حادثه در تبریز، چهار کشته و سه مجروح برجای گذاشت. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که مهم‌ترین آن حادثه حریق یک لنج در جزیره هرمز بود که باعث فوتن سه نفر و زخمی شدن شش نفر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه