Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@08:40:26 GMT

نکوداشت دختران شهید در هفته کرامت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۹۵۷۰

همزمان با آغاز هفته کرامت، آیین نکوداشت دختران شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، تیپ فاطمیون، شهدای سلامت و شهدای خدمت در تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این آیین با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های همسو مانند بنیاد شهید، سازمان امور ایثارگران تهران بزرگ، فرهنگسرای رضوان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تحت عنوان «دختران مکتب سلیمانی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این آئین به شکل نمادین در موزه دفاع مقدس با حضور ۹۰ نفر از دختران شهدا و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.   هدف از این مراسم، گرامیداشت روز دختر و اثبات اینکه دختران شهدا رهرو راه پدرانشان و پرچمدار پدران شهیدشان هستند اعلام شد.   در پایان این مراسم بیانیه‌ای یکی از دختران شهدا بیانیه‌ای را مبنی بر اینکه مکتب شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند، قرائت کرد. برچسب ها: دختران شهید ، هفته کرامت ، روز دختر ، شهیدان ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، مدافعان سلامت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دختران شهید هفته کرامت روز دختر شهیدان دفاع مقدس مدافعان حرم مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت