Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران از نگاه سایت AFC، یکی از بهترین گل‌های تاریخ تیم‌های آسیایی در جام جهانی فوتبال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل تاریخ تیم‌های آسیایی در جام جهانی را آغاز کرد که گل ایرج دانایی‌فرد به اسکاتلند در جام جهانی 1978 نیز در میان  گزینه‌های نخستین نظرسنجی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC درباره این گل نوشت: ایران برای نخستین بار در مرحله نهایی جام جهانی حاضر می‌شد و در اولین دیدار مقابل هلند شکست خورد. با این حال گل الهام‌بخش ایرج دانایی‌فرد برای ایران، نخستین امتیاز تیم ملی را در کوردوبا به آنها هدیه داد. دانایی‌فرد که در جناح چپ به میدان می‌رفت پس از عبور از مدافع حریف، از زاویه‌ای بسته توپ را وارد دروازه آلن راف کرد تا اولین مرد در تاریخ کشورش باشد که در بزرگترین رویداد ورزشی جهان گلزنی می‌کند.

حیدری و شیرزادی در میان بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017

گل‌های پارک سئون‌زین به شیلی،‌ شوی سون‌هو به ایتالیا، احمد راضی به بلژیک، هونگ میونگ‌بو به آلمان، سعید العویران به بلژیک، پارک جی‌سونگ به پرتغال، کیسوکه هوندا به دانمارک، تیم کاهیل به هلند و تاکاشی اینوی به بلژیک، سایر گزینه‌های این نظرسنجی هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC فوتبال جام جهانی فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی فوتبال فوتبال جام جهانی فوتبال دانایی فرد جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)



منبع:پیج dr.mojtaba_shakoori

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزندان تان را یتیم کنید قبل از این که یتیم شوند (فیلم) چگونه زندگی کنم؟ تند یا کُند؟! (فیلم) اگر در نیمه دوم عمرتان هستید، حتما ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است