Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش بهادری در گفتگو با مهر در خصوص دستاوردهای سفر اخیر معاون وزیر ورزش و جوانان به خراسان شمالی اظهار کرد: ۳ پروژه ورزشی در خراسان شمالی بر عهده شرکت توسعه و ساخت اماکن ورزشی کشور است که پروژه استادیوم شیروان، استادیوم ۱۹ مهر و همچنین سالن ۶ هزارنفری بجنورد این پروژه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی احداث استادیوم شیروان را رو به اتمام دانست و گفت: قرارداد مرحله آخر پیمانکار برای ساخت جایگاه ویژه و برج نوری در حال انعقاد است و در صورت تأمین اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای پیست دو و میدانی این استادیوم، تا پایان امسال مجموعه ورزشی شیروان افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نیاز ۷۵ میلیارد تومان برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد نیز خبر داد و افزود: طی جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش، استاندار و رئیس شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور نحوه تخصیص این اعتبار مشخص خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا در دولت دوازدهم این پروژه به بهره‌برداری برسد.

بهادری تصریح کرد: استادیوم ۱۹ مهر بجنورد به اداره کل ورزش و جوانان تحویل‌شده اما به دلیل مشکل کمبود نیروی انسانی در حفظ و نگهداری آن مشکل‌داریم و بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان برای رفع نواقص این استادیوم نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به تخصیص اعتبار برای رفع نواقص استادیوم ۱۹ مهر در سفر رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۱ میلیارد تومان اعتبار سال ۹۸ و ۹۹ تاکنون بودجه‌ای تخصیص داده نشده است.

وی به کلنگ زنی و احداث خوابگاه ورزشی در مجموعه ۱۹ مهر بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: در مرحله مشاور طرح ۸ میلیارد تومان اعتبار دریافت شده که این پروژه در ۴ طبقه ساخته خواهد شد.

کد خبر 4958659

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان خراسان شمالی استادیوم آزادی اعتبارات ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند کشاورزی استادیوم ۱۹ مهر میلیارد تومان ورزش و جوانان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت