Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین با آغاز دهه کرامت روز جمعه با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین در حسینیه محمدزاده قزوین برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: با تشکیل فراکسیون جهادی و محرومیت زدایی در مجلس شورای اسلامی به دنبال برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده‌های کم درآمد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بیگی با تاکید مقام معظم رهبری در خودکفایی در دانه‌های روغنی، نهاده‌های دامی، تغذیه ارگانیک و موضوع ترا ریخته تصریح کرد: در گفتگو با وزیر کشاورزی موضوعات توجه به محصولات استراتژیک در اولویت خواهد بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ساخت جاده‌های روستایی، تأمین آب و برق و گاز مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: آنچه توسعه روستایی را محقق می‌کند تأمین امکانات عمرانی و اعتبارات کشاورزی در مناطق روستایی است و تحقق این امر می‌تواند در افزایش محصولات کشاورزی و دامی مؤثر باشد و تحریم‌های این حوزه را برطرف کند.

جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در خصوص مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان اظهار کرد: در مرحله دوم این رزمایش، ۲۵ هزار بسته پروتئینی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان قزوین با همکاری ائمه جمعه و توسط گروه‌های جهادی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و فعالین اجتماعی توزیع خواهد شد.

حبیبی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید یادآور شد: در این مرحله علاوه بر اینکه اقشار آسیب پذیر را برای توزیع اقلام در نظر گرفته‌ایم، نگاه ویژه ای به تولیدکنندگان داخل استان هم داریم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش ۴ میلیون عدد بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

در مرحله اول این رزمایش ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، توزیع شده است.
 

کد خبر 4958679

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره قزوین کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند کشاورزی مجلس شورای اسلامی ستاد اجرایی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند