Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش استفاده از انرژی خورشیدی در یزد برای تولید برق شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا دشتی در نشست مجمع نمایندگان استان با شورای انسجام بخشی آب و برق استان یزد با اشاره به اینکه هنوز کیفیت آب اردکان مطلوب نیست اظهار داشت: مردم نسبت به کیفیت آب گلایه دارند و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت استان یزد در حوزه برق خورشیدی اشاره کرد و افزود: در بحث پنل‌ها و انرژی خورشیدی نباید انحصاری در کار باشد چرا که وجود انحصار سبب عدم جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نصب پنل‌های خورشیدی بر منازل را یکی دیگر از اقداماتی دانست که می‌توان در راستای استفاده از  ظرفیت انرژی خورشید انجام داد.

دشتی در این رابطه افزود: در برخی کشورها با وجودی که هوای ابری و بارانی دارند پنل‌های خورشیدی روی منازل نصب شده و برق از این طریق تامین می‌کنند، ما در ایران به ویژه در یزد هوای کاملا خورشیدی داریم و باید از این ظرفیت بسیار خوب استفاده بهتری ببریم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف باید به صورت عادلانه برای همه مردم باشد گفت: در برخی روستاها گلایه‌هایی مبنی بر افت ولتاژ وجود دارد که باید حتما به این موضوع هم توجه لازم داشته باشیم.

دستگاه‌های اجرایی به شرکت برق همدان 40 میلیون تومانی بدهی دارند/ افزایش 20 درصدی نیروگاه‌های خورشیدیآذربایجان شرقی|کرونا و تعویق پرداخت قبوض صنعت برق را دچار چالش کرده استانفجار و قطعی برق 30 درصد از مشترکین شیراز؛ ماجرا چه بود؟

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات صورت گرفته در زمینه برق‌دار شدن روستاها که آمار آن از سوی مدیران شرکت توزیع برق ارائه شد اشاره کرد و گفت: این اقدامات بسیار خوب و با ارزش است و باید برای روستاهای با جمعیت زیر 10 نفر هم که بعضا از برق برخوردار نیستند، اقدام کرده و برق آنها وصل شود.

انتهای پیام/ی

R41376/P1549/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: آموزش و پروش مسئله اول کشور ماست

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228969 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده