Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سرمه چشم در خطبه های نمازجمعه این شهر پس از وقفه چهار ماهه، گفت: شهرستان تفت در مسیر تردد است و آمار رسمی ۳۰۰ هزار تردد در هفته را به ثبت رسانده است.
وی افزود: نیازمند است مسئولان استان یا ستاد ملی کرونا درباره شهرستان تفت و این ترددها تدبیری بیندیشند تا شهرستان ولایی تفت دست خوش حوادث نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ابراز نگرانی هایی در بین مردم و فضای مجازی گفت: مردم تفت به ویژه جوانان دل شان برای تفت می سوزد و می خواهند شهری بدون ویروس داشته باشند که تذکرات و هشدارهای آنها قابل تحسین است.
امام جمعه تفت ضمن تشکر از تلاش مسئولان مختلف در مبارزه با این ویروس منحوس به اثر دعا و توسل پرداخت و گفت: در روایات ما آمده است که در وقت گرفتاری بیشتر خدا را یاد کنید و به او توسل جویید.
***

امام جمعه بهاباد گفت: شهید بهشتی شخصیتی متعهد، مجتهد و علاقه‌مند به نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام بود .

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش به دست منافقین کوردل و تبریک هفته قوه قضائیه افزود: قوه قضاییه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت و این شهید بزرگوار همواره در عمر مبارک خویش با تقوا و ولایتمداری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و از آرمان‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب اسلامی ایران پاسداری ‌کرد.

امام جمعه بهاباد افزود : منافقین و کوردلان انقلاب که چشم دیدن این انقلاب و اتحاد ملت ایران و دولت را نداشتند، دست به ترور شخصیت های انقلابی می زدند. 

***

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش گفت: در قاموس حقوق بشری آمریکا ، حق صیانت ، حق کرامت ، حق آزادی و امنیت ، حاکمیّت ملّی ،  انتخاب حق زن و کودک و امثال اینها فقط معنای غربی و استعماری دارد و نقض حقوق بشر هم در راستای حقوق بشر تعریف می شود .

وی ادامه داد: قطعنامه خبیثانه شورای حکام یعنی انگلیس ، فرانسه و آلمان علیه ایران و خیمه شب بازی آمریکا و عملکرد یک بام دو هوای اروپا و خوش رقصی مدیر آژانس ، چیزی جز اهداف راهبردی آمریکا علیه ایران نیست .

حسینی تاکید کرد: امّا ملّت صبور و مقاوم و انقلابی ایران ، با صبر انقلابی خود به لطف خدا از این بحران عبور خواهد کرد چنانچه نتیجه استقامتش را امروز در خود آمریکا و اروپا با قیام ضد نژاد پرستی مردم می بینید.

***

 امام جمعه میبد گفت: آمریکایی‌ها پوشالی بودن قدرت خودشان را در صحنه‌های گوناگون حضور مقتدرانه ایران در ۶ ماهه گذشته در دریاهای آزاد و عمان و زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی احساس کرده و به چشم خود دیدند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه‌های اولین نماز جمعه بعد از شیوع کرونا افزود: در ۶ ماهه گذشته شاهد روی دادن زنجیره‌ای از بودیم که محور مقاومت به خاطر آنها مشکلات زیادی را متحمل شد.

وی حوادثی نظیر سقوط پیشرفته ترین پهپاد جهان و حمله مقتدرانه ایران به عین الاسد و همچنین شیوع کرونا که پوشالی بودن قدرت آمریکا نشان داد را یادآور شد.

امام جمعه میبد در ادامه از همه اقشار جامعه که به نوعی در پیشگیری از کرونا نقش داشته و فعالیتهایی را انجام داده‌اند ، تقدیر کرد و ۶۰ اولویت‌ تعیین شده سال ۹۹ که اداره ها و ارگان‌ها در کنار برنامه‌های روزمره خود باید مورد توجه قرار دهند را برشمرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از صنعت و صاحبان صنایع اظهار داشت : باید به کمک سرمایه‌داران و مردم جهش تولید به عنوان شعار سال را به ظهور و بروز رسانده و با مورد توجه قرار دادن تولید و صنعت و اشتعال گره از مشکلات تولید و صنعت گشود.

برچسب‌ها بهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهاباد بهاباد حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است