Web Analytics Made Easy - Statcounter

از این پس کنفرانس های خبری لیگ برتر با حضور تنها یک خبرنگار و یک فیلم بردار برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق پروتکل های بهداشتی لیگ برتر ، خبرنگاران برخلاف دیگر نقاط دنیا اجازه حضور در استادیوم را ندارند و حتی در نشست های خبری پیش و پس از بازی نیز نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در بازی تیم های فولاد و استقلال آزمایش شد و خبرنگاران به صورت اینترنتی سوال های خود را در اختیار نماینده سازمان لیگ قرار دادند تا مطرح شود.

در واقع از این پس در کنفرانس های خبری علاوه بر مربی و مدیر رسانه ای، تنها فیلمبردار صدا و سیما به همراه نماینده سازمان لیگ برتر یا هیئت فوتبال استان حضور خواهند داشت تا سوالات خود را از مربی تیم های میزبان و میهمان بپرسند. خبرنگاران دیگر هم البته می‌توانند سوال خود را در اختیار این نماینده قرار دهند.

این در حالی است که پیش از کرونا حتی در برخی مسابقات نظیر دربی بیش از ۵۰ خبرنگار در محل حضور پیدا می‌کردند و جنجال های خاصی نیز در اتاق نشست خبری رخ می‌داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد استقلال سازمان لیگ استقلال سازمان لیگ فولاد لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور