Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی ‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان ایلام، گفت: تقوای الهی به صورت کلی یعنی حریم و حقوق الهی را رعایت کردن، نسبت به خدا شرک نورزیدن، دستوراتش را اطاعت کردن و نسبت به دیگران نیز حقوق آن‌ها را ادا کردن همان طور که دوست دارید حقوق شما را ادا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دهه کرامت ریشه در اعتقاد ملت دارد، این دهه زمینه ساز فردی و اجتماعی است، این دهه فرصتی برای تکریم اهل بیت است تا دشمنان بدانند پس از قرن‌ها ائمه اطهار همواره مورد اعتقاد و نزد مردم عزیز و ارجمند هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: هر فردی در این دنیا، خواه یا ناخواه دچار مصیبت می‌شود، اموالش از بین می‌رود، ضرر و زیان می‌بیند، برای اینکه انسان شایستگی جانشین بودن خداوند را نشان دهد لازم است در دوران سختی‌ها، گرفتاری‌ها قرار گیرد و از امتحانات الهی سربلند بیرون آید.

عدالت حقیقتی است که مردم به دنبال آن هستند

او ادامه داد: عدالت حقیقتی است که مردم به دنبال آن هستند، مسئولان دستگاه قضا باید تلاش کنند در تمامی عرصه‌ها عدالت را در جامعه اجرا کنند و این امر مهم همواره باید از اهداف دستگاه قضایی استان باشد.

حجت ‌الاسلام کریمی‌ تبار اظهار کرد: یکی از تعهدات آمریکا در بحث توافقات برجام برداشته شدن تحریم‌ها بود، اما متاسفانه با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید (ترامپ) این کشور غربی تحریم‌ها را افزایش داد و این موضوع سبب نفرت بیشتر ملت ایران از استکبار جهانی شد.

او بیان کرد: اگر مسئولان قبل از برجام به توصیه‌های رهبر انقلاب گوشی می‌دادند وضعیت امروز این چنین نبود که بعد از گذشت ۷ سال به نقطه آغاز برگردیم.

امام جمعه ایلام ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی امروز به واسطه حمایت ملت در شرایطی قرار دارد که تصویب قطعنامه نمی‌تواند اهداف شوم آمریکا را به سرانجام برساند، کشور تحریم‌ها را می‌شکند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او با بیان اینکه سال گذشته ۹۵٠ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، افزود: استان ایلام در بحث مواد مخدر در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه تکریم اهل بیت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!