Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:53:30 GMT

پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۱۸۸۶

پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه باید به داشته های داخلی در مسیر مقاومت اعتماد داشت گفت: پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه مکتوب نماز جمعه 6 تیر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: ارائه امکانات دولتی و شهری به کاندیداهای دوره دوم انتخابات در البرز جرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه عملکرد کاندیداهای انتخاباتی از دید شورای نگهبان پنهان نیست افزود: گزارش هایی از روند فعالیت و عملکرد کاندیداهای انتخاباتی رسیده که قابل قبول نیست.

وی افزود: مسندنشینان قانون گذاری نباید برخلاف قانون رفتار کنند و در این میان مردم با بصیرت و آگاهی لازم با رصد رفتارها باید به این معیار برسند که از کدام کاندیدا باید حمایت کنند.

وی تصریح کرد: اینکه در بعضی مناطق شهرداری دستگاه مربوط با قراردادن امکانات مادی و معنوی شهر نسبت به پرداخت کمک به کاندیدا اقدام کرده است به واقع دست اندازی به اموال بیت المال است.

برجام و پرونده هسته ای از بهترین عبرت ها است

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر سخنان خود به سقوط آمریکا و قدرت توخالی تمدن غرب که بهشت افراد سرمایه دار مدعی دموکراسی است اشاره کرد و برجام و پرونده هسته ای را یکی از بهترین درس ها و عبرت ها برای غرب زدگان و وادادگان ب غرب خواند.

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود و اینکه آژانس هسته ای علیه ایران قطعنامه صادر کرد به یکباره این همه تلاش و سال ها مذاکره و هزینه مادی و معنوی را از بین برد به نوبه خود نشان می دهد که باید به داشته های داخلی در مسیر مقاومت اعتماد داشت.

جوهره و حقیقت تمدن غرب را با رصد حقوق بشر آمریکا باید دید

آیت الله حسینی همدانی افزود: کشتار مبارزان، زنان و افراد بی خانمان، اشغالگری، تشکیل و آموزش و راه اندازی گروه های تروریستی مانند داعش، القاعده و ... با عنوان حقوق بشر و حمایت صلح جهانی از نوع آمریکایی نامش شده حقوق بشر. 

خطیب نماز جمعه کرج مطرح کرد: می توان این حقیت تمدن غربی را با نگاه به حقوق بشر در داخل آمریکا ملاحظه کرد که چگونه آمریکا به منظور مشروع نشان دادن دولت جعلی اسرائیل عمل کرده است و امروزه جوهره و تمدن غرب با رصد حقوق بشر آمریکایی قابل ملاحظه است. 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: داشته های فرهنگی آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج خطبه نماز جمعه مدیریت جهادی نماز جمعه حسینی همدانی تمدن غرب حقوق بشر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت