Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:33:50 GMT

۲۰ نفر از مسئولین متخلف پردیس پاکسازی شدند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۲۱۶۷

۲۰ نفر از مسئولین متخلف پردیس پاکسازی شدند

به گزارش ایرنا، علیرضا آقاجری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پاکسازی دستگاه قضایی برای ما بسیار مهم است و سال گذشته در اقدامی ویژه در کل کشور، پاکسازی کامل در داخل دستگاه قضایی این شهرستان اجرا کردیم با وجود کمبود نیروی انسانی، نیروی کار ناسالم را پاکسازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برحمایت دادگستری از حقوق عامه مردم شهرستان پردیس گفت: در بحث ارتقا امنیت و مبارزه با اراذل واوباش و اخلالگران در نظم و امنیت در شرق استان تهران دادگستری پردیس بیشترین آمار دستگیری و مبارزه با موارد یاد شده را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: مبارزه بی امان با اخلالگران برای برقراری امنیت در دستور کار ما قرار دارد.

 آقاجری عنوان کرد: در بحث محیط زیست ورود بسیار جدی داشتیم و در حال حاضر ۹۶ درصد از اراضی حاشیه رودخانه جاجرود که از سد لتیان تا سد ماملو امتداد دارد آزاد سازی شده است.

وی افزود: آزاد سازی ۴ درصد دیگر ار اراضی حاشیه رودخانه در دستور کار است تا پس از انجام بخش باقی مانده کار، صد درصد از اراضی حاشیه رودخانه از تعدی و تجاوز در فرصت طلبان به حریم رودخانه پاکسازی و محافظت شود.

دادستان پردیس بابیان حقوق عامه مردم این شهرستان گفت: مردم شهرستان برای دریافت یک نظریه پزشکی به شرق استان می رفتند وبا پی گیری انجام شده پزشکی قانونی شهرستان به طورغیر رسمی کار خود را آغاز کرده و در هفته آینده به طور رسمی افتتاح می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: مشکل روشنایی آزاد راه و آمار بالای تصادفات، تاسیس اداره دامپزشکی، تاسیس آرامستان و اداره تعزیرات و رفع مشکلات فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در راستای احیای حقوق عامه شهروندان شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و به جد پی گیر هستیم.

آقاجری ضمن تقدیر از امام جمعه، سپاه، اطلاعات و امنیت، شورای حل اختلاف، قضات، کارکنان دادگستری شهرستان پردیس گفت: مسئولین و مردم باید احکام صادره را بپذیرند و با ارائه گزارش تخلفات به" سامانه سجام" برای شناسایی متخلفان با ما همکاری کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: برای ایجاد تحول برنامه برنامه ریزی و زمانبندی ۵۰ درصد کار است و ۵۰ درصد بقیه مربوط به تحرک اقدام و عمل است احیای حقوق عامه به گستره وسیعی از اقتصاد و امنیت تا عرصه بین المللی را در بر می‌گیرد گسترش عدل و آزادی‌های مشروع پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قانون از جمله این وظایف مهم است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: اجرای موارد یاد شده، نیازمند شیوه‌های نو و ابتکاری و انسان‌های تواناست، مبارزه سختگیرانه با فساد مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه در اولویت است زیرا حتی یک عنصر نامطلوب  در دستگاه فضایی می تواند زحمات قضات شریف و پاکدامن و کارکنان امین قوه را در سراسر کشور محدود کند و تاثیرات مخربی بر جای بگذارد گناه فردی که خود مسئول مبارزه با فساد است و دچار فساد می شود چند برابر و نابخشودنی است بنابراین در این موضوع سخت گیری می‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس فساد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس فساد شهرستان پردیس فساد حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است