Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@15:56:32 GMT

درگیری در فینال برگشت لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۳۱۵۱

درگیری در فینال برگشت لیگ برتر فوتسال

دیدار فینال برگشت لیگ برتر فوتسال از ساعت  ۱۸ امروز جمعه در سالن پورشریفی تبریز بین دو تیم گیتی پسند و مس آغاز شد. هنوز دقایقی از شروع این بازی نگذشته بود که خطای فرهاد فخیم کاپیتان مس روی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن حریف جرقه درگیری های مسابقه را زد.

این خطا باعث درگیری نیمکت مس و گیتی پسند شد و مربیان و کار بین اعضای کادر دو تیم بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران و مسئولان برگزاری بعد از دقایقی موفق شدند اعضای کادر دو تیم را آرام کنند اما فخیم اینبار با یکی از اعضای نیمکت گیتی پسند درگیر شد. همین مسائل باعث شد تا بازی بیش از ۵ دقیقه متوقف شود و فخیم هم کارت زرد بگیرد.

داور مسابقه هم از هر نیمکت یک نفر را اخراج کرد تا مجددا مسابقه از سر گرفته شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال برای تماشای این مسابقه در سالن حضور دارند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مس تمام شده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال فرهاد فخیم فوتسال پارسی خبر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان کشورمان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.   در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.   در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز،۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.   مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران به صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید