Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور آمریکا معترضان و تظاهرکنندگان به نژادپرستی در این کشور را تروریست خواند و خواستار مجازات آن‌ها شد. تاریخ انتشار: 21:56 - 06 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۳۷۵

خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز پیرامون طرح خود بمنظور سرکوب اعتراضات در ایالت «ویسکانسین»، تظاهرکنندگان در این ایالت را تروریست مورد خطاب قرار داد و از طرفی معترضانی را که خواستار تخریب و سرنگونی مجسمه‌های نماد برده داری در ایالات متحده آمریکا هستند را تهدید به مجازات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه؛ هر شب سرسخت‌تر خواهیم شد، ادامه داد: در یک مقطعی، قطعا مجازات وجود خواهد داشت، زیرا باید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: افشاگری تاریخ‌دانان آمریکایی منجر به حذف مجسمه «کریستف کلمب» شد

وی افزود: این افراد، در واقع خرابکار و آشوبگرند و می‌توان به معنای واقعی آن‌ها را تروریست دانست.

گفتنی است؛ تظاهرکنندگان و معترضان به نژادپرستی طی روز‌های گذشته در سرتاسر ایالات متحده آمریکا به شمار زیادی از به مجسمه‌های مربوط به شخصیت‌های نماد دوران «ایالات مؤتلفه» حمله و اقدام به سرنگونی آن‌ها کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دونالد ترامپ نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا