Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک مقام محلی در استان «دهوک» در شمال منطقه کردستان عراق، گفت که نیروهای ویژه ترکیه پیش از ظهر امروز (جمعه) با استقرار در شمال این منطقه با عناصر پ.ک.ک درگیر شدند.

به نوشته شفق نیوز، این مقام محلی گفت که درگیری‌ها در کوههای «خامتیر» در نزدیکی روستای «شرانش» رخ داد و پس از آن ارتش ترکیه اقدام به برپایی چند مقر نظامی در این منطقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاهدان عینی نیز گفته‌اند که درگیری‌های طرفین در اطراف روستای «کشانی» در منطقه «باتیفا» رخ داده و جنگنده‌ها و توپخانه ارتش ترکیه نیز به شدت این منطقه را هدف قرار دادند.

ترکیه از تاریخ ۱۷ ژوئن گذشته عملیات موسوم به «چنگال ببر» را علیه عناصر پ.ک.ک در شمال عراق آغاز کرده است و دولت عراق نیز بارها ترکیه را به نقش تمامیت ارضی و حریم هوایی خود متهم و آن را محکوم کرده است.

روز گذشته حمله یک جنگنده که هنوز هویت آن مشخص نیست، به منطقه «کانه ماسی» در استان سلیمانیه عراق، سه کشته و چند زخمی در پی داشت و منابع غیر رسمی اعلام کردند که این جنگنده متعلق به ارتش ترکیه بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتش یمن اعلام کرد این جنگنده آمریکایی در حال انجام ماموریت خصمانه و جاسوسی در آسمان صعده بود که توسط یک فروند موشک زمین به هوای ارتش یمن شکار شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی