Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - اشرف حکیمی به زودی راهی اینتر می شود. اینتر و رئال مادرید بر سر انتقال این بازیکن به ارزش 40 به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیدند. جانلوکا دی مارتزیو، جزییات جدیدی از این انتقال منتشر کرد:

اینتر در رقابت با منچسترسیتی و بایرن مونیخ، موفق به جذب اشرف حکیمی شده است. بایرن مونیخ و منچسترسیتی حاضر بودند برای جذب این بازیکن، پیشنهادی 60 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حتی دستمزدی بهتر نسبت به اینتر (بیش از 5 میلیون یورو) به اشرف حکیمی پیشنهاد کرده اند. اشرف حکیمی، پیشنهاد ماندن در رئال مادرید را رد کرده چراکه از جایگاه خود در تیم زیدان مطمئن نبوده است. اشرف حکیمی می خواهد در تیمی باشد که هر هفته به میدان برود. این بازیکن از یک ماه و نیم پیش با اینتر به توافق رسیده بود. با وجود پیشنهاد بهتر بایرن مونیخ و منچسترسیتی، اشرف حکیمی اینتر را گزینه مناسبی برای این مقطع از دوران حرفه ای خود می داند. تیمی با جاه طلبی مناسب که با تضمین جایگاهی ثابت به حکیمی، شرایط را برای پیشرفت او زیر نظر آنتونیو کونته مهیا می کند. رئال مادرید به خواسته بازیکن احترام گذاشته و اشرف حکیمی را برای ماندن در تیم زیدان یا انتخاب مقصد بعدی، تحت فشار قرار نداده است. اشرف حکیمی به اطلاع سران رئال مادرید رسانده که مشخصا خواهان انتقال به اینتر است. با توجه به اینکه جایگاه دورتموند در رتبه دوم بوندسلیگا قطعی شده، اشرف حکیمی احتمالا در بازی هفته پایانی بوندسلیگا مقابل هوفنهایم به میدان نمی رود. همچنین بخوانید: اینتر با اشرف حکیمی به توافق رسید اشرف حکیمی در آستانه انتقال به اینتر

اشرف حکیمی به اینتر پیوست / غیر رسمی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشرف حکیمی رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم