Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ اکران فیلم «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» دوباره به تاریخی دیگر موکول شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر دوباره تاریخ انتشار فیلم «تِنِت» اثر کریستوفر نولان را برای دومین بار به تعویق انداخت. این در حالی است که سینماروها پس از یک دوره طولانی تعطیلی سینماها به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا مشتاقانه منتظر اکران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم سینمایی که هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار دربر داشته، ابتدا قرار بود در ۱۷ جولای در سینماها اکران شود اما بعد به تاریخ ۳۱ جولای موکول شد. حالا در تغییری دوباره به ۱۲ آگوست تغییر یافته است.

وارنر گفت: ما متعهد هستیم وقتی سینماداران آماده هستند و مقامات بهداشت عمومی می گویند زمان آن فرا رسیده است، فیلم «تنت» را برای علاقمندان به روی پرده سینما بیاوریم.

 

سخنگوی کمپانی برادران وارنر گفت: در این برهه آنچه که ما نیاز داریم، انعطاف پذیری است و ما به عنوان یک اکران سنتی فیلم با آن برخورد نمی کنیم. برنامه ما این است تا در اواسط هفته فیلم را اکران کنیم تا مخاطبان بنابر برنامه ریزی زمانی خود به تماشای فیلم بنشینند ازینرو با بهره از یک استراتژی موفق و متفاوت انتشار فیلم، دوره اکران را بیشتر از حد معمول برنامه ریزی کرده ایم.

 

این استودیو همچنین اکران فیلم علمی تخیلی کریستوفر نولان با عنوان «تلقین»(Inception) را بخاطر دهمین سالگردش به ۳۱ جولای موکول کرده است.

 

آخرین تغییر تاریخ اکران فیلم «تنت» به زمانی برمی گردد که «اندرو کومو» فرماندار نیویورک اعلام کرد که بازگشایی سالن های سینمایی این شهر مشمول فاز ۴ بازگشایی اماکن نمی شود.

 

ازینرو فیلم «تِنِت» که با بودجه ای کلان ساخته شده نمی توانست بازار شهر «نیویورک» را که در کنار لس آنجلس از بزرگ ترین مارکت های سینماروهای آمریکا محسوب می شوند را از دست بدهد.

 

در ادامه فهرست اولین اکران های سینمایی چند استودیوی شاخص جهانی بعد از دوران تعطیلی های ناشی از بحران ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹، به صورت جدول آمده است:

«تِنِت» یا «انگاشته» (Tenet)، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «کریستوفر نولان» است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون ستارگان فیلم هستند.

«تِنِت» در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری اکران خواهد شد.

داستان فیلم «تِنِت» ازین قرار است که دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده ‌است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکران فیلم کریستوفر نولان تعویق ورایتی دلهره آور فیلم سینما سینمایی هالیوود کارگردان نویسنده تعطیلی بحران دلار اکران جولای پرده سینما پرده سنتی استراتژی استودیو علمی تخیلی تلقین نیویورک فرماندار بازگشایی فاز مشمول لس آنجلس مارکت آمریکا ویروس ویروس کرونا کووید ۱۹ بیماری واشنگتن رابرت پتینسون ستارگان برادران وارنر جاسوس جنگ جهانی توطئه کریستوفر نولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی