Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کبدی گفت: در صورتی که کبدی بتواند وارد بازی‌های المپیک شود قول می‌دهم بتوانیم نخستین مدال تیمی را کسب کنیم.

به گزارش "ورزش سه"،  عباس اورسجی در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور کبدی بانوان در بازی‌های ساحلی سانیا اظهار داشت: این نخستین حضور بانوان در بازی‌های ساحلی است. ای کاش مسابقات تعلیق یا لغو نشود و با بهبود وضعیت کرونا بتوانیم تیم را اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعزام کبدی بانوان برای فدراسیون اتفاق بسیار خوبی است به ویژه اینکه بانوان ایران می‌توانند با این حضور یک موفقیت دیگر را بعد از بازی‌های آسیایی به ثبت برسانند. در صورتی که این بازی‌ها برگزار شود قول می‌دهم با وجود تجربه کشورهای دیگر در بازی‌های ساحلی، بهترین مدال را بگیریم و فینالیست شویم.

 

رئیس فدراسیون کبدی درباره اینکه در صورت اعزام برنامه شما برای اردوها چیست، عنوان کرد: در زمان جلسه وزیر با روسای فدراسیون‌ها، من با فرهادی‌زاد، علی‌نژاد و صالحی‌امیری صحبت کردم. آنها اشاره داشتند منتظر باشیم تا تصمیمات نهایی گرفته شود. ما نامه‌نگاری‌ها را  داشته‌ایم تا بتوانیم مسابقه انتخابی را در مناطق سفید داشته باشیم.

 

اورسجی درباره لغو رویدادهای بین‌المللی گفت: امسال 3 مسابقه قهرمانی جهان داشتیم که لغو شد.

 

وی درباره اینکه هند تلاش زیادی کرده تا رشته کبدی وارد بازی‌های المپیک شود، خاطرنشان کرد: پیش از هند که برای این کار تلاش می‌کند، ما پیش‌قدم بوده‌ایم. به کشورهای عضو فدراسیون جهانی هفته گذشته نامه‌ای زدم تا آنها با کمیته ملی المپیک‌شان صحبت کنند که کبدی در بازی‌های المپیک جوانان 2022 حضور داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون کبدی یادآور شد: خوشبختانه بعد از یک هفته با 20 کشور صحبت کردم و آنها از این موضوع استقبال کردند. حتی صحبت‌هایی هم با کمیته المپیک کشورشان داشتند. ما برنامه زیادی برای توسعه این رشته در جهان داریم، گاهی اوقات هم جلسات ویدئو کنفرانس را برگزار می‌کنیم. ضمن احترام به رشته‌های دیگر قول می‌دهم در صورتی که کبدی المپیکی شود نخستین مدال رشته تیمی را در این بازی‌ها به ارمغان بیاوریم.

کبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کبدی قول می دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6092261

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم