Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهراسبی گفت: سال گذشته حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات حمایتی به ۵۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید جلال حسینی شهراسبی»، رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه با اشاره به خدمات حمایتی و توانمندسازی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت، گفت: این نهاد نسبت به ارائه خدمات حمایتی در بخش‌های مختلفی ازجمله کمک‌معیشت، اجاره مسکن، کمک به امر ازدواج، کمک‌های موردی و کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال گذشته حدود سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای ارائه خدمات حمایتی به 500 خانوار تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: طی سال 98، سه میلیارد و 400 میلیون تومان به‌عنوان کمک‌معیشت و افزایش مستمری به 500 خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی این مدت 140 خانوار تحت حمایت از خدمات موردی به مبلغ 90 میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.

حسینی گفت: 27 خانوار تحت حمایت این نهاد در سال گذشته 19 میلیون تومان به‌عنوان اجاره مسکن دریافت کردند، همچنین 46 میلیون تومان بابت کمک به امر ازدواج مددجویان و 34 میلیون تومان بابت هزینه تحصیلی و کمک شهریه دانشجویی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت پرداخت شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شهرستان ابرکوه کمیته امداد امام خمینی ره ارائه خدمات حمایتی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپادهای ایرانی تحریم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد. 

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهادها و دیگر سخت افزارهای نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی است که ایران همواره اعلام کرده یک طرف جنگ در اوکراین نیست و این غرب است که با گسیل سلاح به این کشور، بر آتش درگیری‌ها می‌دمد.

ایران همچنین اعلام کرده در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت این کشور در دمشق، بر اساس منشور ملل متحد درباره حق پاسخگویی، مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج