Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه امسال است، اظهار کرد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع)، به ویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر ساله بخشی ویژه به این جشنواره اضافه می‌شود، افزود: امسال منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه به جشنواره اضافه شده است.

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت کتابخانه ها دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: امسال در فراخوان برگزاری این جشنواره ۱۲ عنوان کتاب در رده‌های سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به سابقه فرهنگی مردمان این استان و علاقه مندی آنها به مطالعه کتاب، گفت: در سال‌های گذشته نیز شاهد مشارکت بسیار خوب گیلانیان از جشنواره کتابخوانی رضوی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۳۲ هزار و و ۶۲ نفر از گیلانیان در این جشنواره مشارکت کرده اند، بیان کرد: علاقه مندان تا پایان تیر ماه امسال فرصت دارند تا در هر کدام از بخش‌ها و رده‌های سنی اعلام شده در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

کد خبر 4959031

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان جشنواره رضوی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند جشنواره کتابخوانی رضوی دهمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما