Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به تنظیم تفاهم نامه پیش فروش آپارتمان و تعهد به سند بیع، هرچه مردم به سمت استفاده از سند رسمی و ثبت و انجام معاملات در دفاتر اسناد رسمی حرکت نمایند از مشکلات و دعاوی مرتبط کاسته خواهد شد. تاریخ انتشار: 08:57 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۴۱۰

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری با اشاره به‌ضرورت تبیین نقش و شخصیت شهید بهشتی در مدیریت حوادث انقلاب و دوران گذار از بحران‌های بنیاد برافکن انقلاب اسلامی گفت: شهید بهشتی از نوادر تاریخ معاصر ایران و بلکه جهان اسلام بعد از امام (ره) و از شهدای مظلوم انقلاب اسلامی است که مظلومیت او تنها پس از شهادتش برای همگان مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل دادگستری استان یزد افزود: منافقین کج فهم و دشمنان ملت ایران که اندیشه‌ها و اقدامات شهید بهشتی را سدی محکم در برابر اقدامات و برنامه‌های خود می‌دیدند سعی و تلاش زیادی در راه ترور شخصیت این شهید بزرگوار انجام دادند و این بزرگوار برای حفظ مصلحت کشور هیچ‌گاه در موضع دفاع از خود برنمی‌آمد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه قضا و قضاوت راهکاری برای برقراری عدل و عدالت در جامعه اسلامی است، عنوان کرد: اجرای عدالت و تأمین امنیت و بهداشت قضایی مهمترین مطالبه مردم از دستگاه قضاست که با حضور آیت الله رییسی، به عنوان یکی از شاگردان مکتب دکتر بهشتی، دوران تحول و حرکت جهادی در دستگاه قضایی آغاز شده است.

  دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود، جوان گرایی در دستگاه قضا را یکی از رویکرد‌های مهم تحولی قوه قضاییه دانست و گفت: در این راستا از جوانان صالح، فاضل و انقلابی در مدیریت دستگاه قضایی استفاده شده است.

رییس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شاهد برون رفت از مشکلات فعلی کشور باشیم باید به این جوانان اعتماد کنیم و خوشبختانه در یزد نیز این اتفاق افتاد و در بسیاری از مسئولیت‌ها جوانان جهادی، انقلابی، صالح، ولایی و فاضل به کار گرفته شدند.   بیشتر بخوانید: توسعه سند رسمی از مهم‌ترین مصادیق حفظ حقوق جامعه است

وی تاکید کرد: معتقدیم استفاده از مدیران شایسته به جای مریدان وابسته در همه حوزه‌ها و بخش‌ها مؤثر است و رضایتمندی مردم و احقاق حقوق آن‌ها را به دنبال دارد.

دهشیری در پایان استفاده از سند رسمی به جای اسناد عادی در معاملات را خواستار شد و یادآور شد: با توجه به تنظیم تفاهم نامه پیش فروش آپارتمان و تعهد به سند بیع، هرچه مردم به سمت استفاده از سند رسمی و ثبت و انجام معاملات در دفاتر اسناد رسمی حرکت نمایند از مشکلات و دعاوی مرتبط کاسته خواهد شد.

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری یزد اسناد رسمی رییس کل دادگستری سند رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • توسعه بهداشت ودرمان