Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:27:43 GMT

اعضای سابق شورای عالی حوزه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۳۱۶

اعضای سابق شورای عالی حوزه تجلیل شدند

ایسنا/قم با حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و جامعه مدرسین از خدمات آیات استادی، مقتدایی و سیدمحمد غروی سه عضو سابق شورای عالی حوزه های علمیه تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این نشست آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به تاریخچه فعالیت شورای عالی و جامعه مدرسین از تلاش ها و مجاهدت های آیات استادی، مقتدایی و غروی تقدیر و لوح تقدیری از سوی آیت الله حسینی بوشهری به آیت الله مقتدایی و آیت الله سیدمحمد غروی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه به عنوان میهمان ویژه در نشست اعضای جامعه مدرسین حضور یافت و گزارشی ارائه کرد.

خاطرنشان می شود: آیت الله استادی در تمامی هفت دوره شورای عالی حوزه‌های علمیه عضو این شورا بوده  و آیت الله مقتدایی و آیت الله غروی به ترتیب شش و پنج دوره عضویت در شورای عالی حوزه‌ علمیه را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شورای عالی حوزه های علمیه منطقه قم شورای عالی حوزه جامعه مدرسین آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند